• شناسه خبر : 74492
  • تاریخ انتشار : 02 دی 1402 - 09:46

عضو شورای شهر گفت: در زمان انتخابات، از هرگونه سفارشها، تهدیدها، عزل و نصب های غیرضروری و هدفدار در مجموعه مدیریت شهری جلوگیری شود.

سلامت صفری: از عزل و نصب ها در زمان انتخابات پرهیز شود

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل در 94 امین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل در نطق پیش از دستور خود در این جلسه گفت: از آنجایی که مجلس مسیر ارتقا ضریب امنیتی کشور است؛ لذا تکلیف همگانی است برای صیانت از کشور و افزایش امنیت خود در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان اسلامی مشارکت کنیم.

وی ضمن دعوت از عموم مردم شهر اردبیل جهت شرکت در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: در یازده اسفندماه سال جاری مردم پای صندوق های رای خواهند رفت و یک مجلس قوی را تشکیل خواهند داد؛ چرا که طبق قانون اولا شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوقهای رای حق همه مردم است و ما از این حق قانونی خود استفاده می کنیم و دوم اینکه از نگاه دینداری و شرعی حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است که باید آن را انجام داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهراردبیل با بیان اینکه مجلس کانون دفاع از انقلاب اسلامی و محل تصمیم گیری و حل مشکلات کشور است؛افزود:در واقع مجلس مسیر ارتقا ضریب امنیتی کشور و مسیر تقویت و همبستگی ارکان نظام و سه قوه و محل عملیاتی کردن سیاستهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: مجلس به سرنوشت و اقتصاد ما، سیاست و امنیت ما، روابط بین الملل و تقویت اقتدار نظام و جبهه مقاومت و سیاست بازدارندگی ما و بر تمامی ارکان زندگی ما تصمیم می گیرد. پس تکلیف است که در پای صندوق رای حضور داشته باشیم تا با انتخاب افراد شایسته یک مجلس قوی تشکیل دهیم.

صفری با تاکید بر اینکه همواره در راستای برگزاری سالم انتخابات شورا و شهرداری اردبیل نیز ایفای نقش خواهند کرد؛گفت: لذا لازم است برای داشتن یک انتخابات سالم از رشد شایعه و تخلفات در مجموعه شهرداری اردبیل پیشگیری کنیم.

وی گفت: انتظار است تا سه ماه آتی تا زمان انتخابات، از هرگونه سفارشها، تهدیدها، عزل و نصب های غیرضروری و هدفدار در مجموعه مدیریت شهری پیشگیری کرده و در پاکسازی عکس کاندیداها از معابر شهری وغیرمجاز عادلانه و یکسان اقدام کنیم.

صفری همچنین با اشاره به اینکه استفاده از امکانات شهرداری باید مدیریت و کنترل شود؛افزود: شان مجموعه شهرداری تا اتمام برگزاری انتخابات باید حفظ شود. درست است که همه افراد پشت سر کاندیدای مورد حمایت خود میروند و این امر هیچ اشکال قانونی ندارد،اما انچه مهم است حفظ شان است چرا که همه طالب شان و پرهیز از رسوایی هستند.

عضو شورای شهر اردبیل در ادامه جلسه گفت: چنانچه در حوزه انتخابات در بدنه مجموعه شهرداری اردبیل مشکلی و موردی بود؛ افراد میتوانند گزارشات خود را بهمراه مستندات به شخص شهردار، رئیس شورای شهر و یا رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورا جهت رسیدگی و پیگیری ارایه دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up