• شناسه خبر : 74643
  • تاریخ انتشار : 28 دی 1402 - 12:58

عضو شورای شهر اردبیل گفت: عدم اجرای تعهدات پیمانکاران در بکارگیری تجهیزات مکانیزه در رفت و روب معابر وخیابانهای اصلی باعث از دست دادن جان چندین کارگر شده است.

 تجهیزات قدیمی جان چند کارگر شهرداری را گرفته است

به گزارش شهرخوان، سجاد محمدحسن پور عضو شورای شهر اردبیل امروز در جلسه رسمی شورای شهر از صدور مجوز بر انتشار آگهی مناقصه قراردادهای انجام امور خدمات شهری مناطق پنجگانه شهرداری خبر داد و گفت: شرکت های پیمانکاری بایستی بر تمامی تعهدات خود عمل کنند.

  پیمانکاران به تعهدات خود عمل کنند

وی با بیان اینکه حفظ جان نیروی انسانی و کارگران بایستی مورد توجه قرار گیرد؛ افزود: قراردادهای انجام شده نباید ضعیف باشد بلکه باید مقدار جرایم بسیار قوی شود.

محمدحسن پور گفت: عدم اجرای تعهدات پیمانکاران در بکارگیری تجهیزات مکانیزه در رفت و روب معابر وخیابانهای اصلی باعث از دست دادن جان چندین کارگر شده که این موضوع باید برای صیانت از نیروی کار در قراردادهای رفت و روب در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین بر نظارت قوی برعملکرد شرکتهای پیمانکاری رفت و روب توسط شهرداری اردبیل تاکید کرد.

سجاد محمدحسن پور همچنین به اجرای پروژه شبکه فیبرنوری در مجموعه مدیریت شهری ادامه داد: این پروژه یک‌ پروژه ملی است که در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم و شهروندان در سطح کشور اجرا میشود و تحولاتی کلان در حوزه زیرساخت های فناوری ایجاد خواهد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up