• شناسه خبر : 74965
  • تاریخ انتشار : 02 اسفند 1402 - 08:23

برای پرکردن سیلندر، ابتدا نوع کپسول را تعیین می کنند.

در شهر تهران هر کالا و خدمتی را به راحتی میتوان در هر منطقه ای یافت. شارژ کپسول آتش نشانی غرب تهران هم موجود شد. به توسط شرکت hse فارس تهران شما عزیزان ساکن غرب نیز میتوانید به راحتی برای ثبت سفارش شارژ سیلندر های آتش نشانی خود اقدام کنید.

کپسول آتش نشانی Fire extinguisher

در کلانشهر تهران از هر منطقه ای که باشید برای رفتن به منطقه ی دیگه باید حداقل 2 ساعت در راه و ترافیک باشید. قبلا برای خدمت شارژ کپسول آتش نشانی باید به حومه شهر میرفتیم، اما حالا نیازی به این کار نیست تنها کافیست با شماره 09374779303 تماس بگیرید که در همان منطقه کارتون انجام شود.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در غرب تهران چگونه است ؟

قیمت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در غرب تهران هیچ تفاوتی با دیگر مناطق ندارد. شما عزیزان میتوانید به راحتی و بدون دغدغه اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. مواردی که باید به ما اطلاع دهید تعداد و نوع کپسول ها به همراه آدرس پستی دقیق می باشد، پس از آن تیم ترابری ما ادامه روند را انجام خواهند داد.

مشتریان محله های ساکن در غرب تهران اعم از صادقیه – جنت آباد – ستارخان – گیشا – پونک – شهران – فردوس یا بلوار فردوس – تهرانسر – مرزداران – باغ فیض – آزادی – سازمان آب – دهکده المپیک – چیتگر و … بصورت رایگان خدمات شارژ سیلندر های آتش نشانی را دریافت می کنند.

نحوه شارژ کپسول آتش نشانی

برای پرکردن سیلندر، ابتدا نوع کپسول را تعیین می کنند. سپس کپسول را با استفاده از دستگاهی مناسب محکم ثابت می کنند تا هنگام پر کردن واژگون نشود. سپس سیلندر که حاوی مواد شیمیایی آتش‌نشانی است را باز می کنند و به وسیلهٔ لوله ای کوچک به کپسول متصل می کنند.

بسته به نوع کپسول، روش پر کردن متفاوت است اما هدف آن پر کردن کپسول با مواد مناسب برای خاموش کردن آتش است. نکته مهم در پر کردن کپسول، رعایت اصول ایمنی است تا هنگام پر کردن و خاموش کردن آتش، اتفاقی برای کارگران رخ ندهد. پس بهتر است این کار در محیطی مناسب و تحت نظارت کارشناسان انجام شود.

کپسول های آتش نشانی از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای خاموش کردن سریع آتش هستند. این کپسول ها حاوی مواد شیمیایی آتش نشان مانند فوم، دی اکسید کربن، پودر خشک، آب یا هالون می شوند که هنگام استفاده از کپسول، این مواد به درون آتش پرتاب می شوند و باعث خاموش شدن آتش می شوند.

برای ثبت سفارش با شماره 09374779303 تماس بگیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up