• شناسه خبر : 7605
  • تاریخ انتشار : 25 خرداد 1398 - 01:04

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: توسعه استان اردبیل از هر حیث به ویژه تدارک زیرساخت‌ها در جذب سرمایه‌گذاران و مشارکت‌های مردمی بسیار ارزشمند است و امیدواریم در این باب اجرای کامل پروژه‌های راهسازی و اتصال به محورهای مواصلاتی و شریان‌های حیاتی را شاهد باشیم.

مسعود امامی یگانه

مدیران به گرد پای شتاب استاندار هم نمی‌رسند

به گزارش شهرخوان، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با قدردانی از اعتماد وزیر کشور استاندار اردبیل در تصدی مسئولیت معاونت عمرانی بیان کرد: تکلیف سنگینی به گردن من گذاشته شده که با وجود تلاش و پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم این سرعت ما به گردپای شتاب و تلاش شبانه‌روزی استاندار هم نمی‌رسد.

مسعود امامی یگانه با بیان اینکه با همراهی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم برنامه‌ریزی‌ها در حوزه عمرانی را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم انسانی به پیش ببریم، تصریح کرد: ما از هر حیث اعم از تنوع اقلیمی، آب و هوایی، توان نیروی انسانی و مدیریتی و بسترهای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و خدمات می‌توانیم بهتر و بیشتر از این کارها را به پیش بریم.

وی ادامه داد: توسعه استان اردبیل از هر حیث به ویژه تدارک زیرساخت‌ها در جذب سرمایه‌گذاران و مشارکت‌های مردمی بسیار ارزشمند است و امیدواریم در این باب اجرای کامل پروژه‌های راهسازی و اتصال به محورهای مواصلاتی و شریان‌های حیاتی را شاهد باشیم.

امامی یگانه در مورد شهرداری‌ها و کمک به تامین منابع درآمدی پایدار گفت: شهرداری‌های استان سال‌هاست که با مشکل محدودیت جذب منابع درآمدی روبرو هستند که ضرورت دارد با الگوهای جدیدی که از سوی معاونت عمرانی وزارت کشور ارائه می‌شود هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به شکل درست و صحیح اتفاق بیفتد.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up