• شناسه خبر : 10592
  • تاریخ انتشار : 10 مرداد 1398 - 11:30

فرماندار سرعین گفت: مدرسه فضیلت سرعین ۱۲ سال است که معطل مانده و تکمیل نشده و از عملکرد مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان در این زمینه انتقاد می کنم.

مدرسه دانش آموزان
به گزارش شهرخوان، فرماندار سرعین با تجلیل از خدمات خیرین در تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی گفت: اگر همت خیرین نبود در حوزه آموزش و پرورش قطعا لنگ بودیم.

حسین حسن‌پور روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش سرعین افزود: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره مدرسه‌سازی به دست خیرین تکمیل شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی رمز موفقیت تشکل‌های مردمی را دوری از سیاسی کاری دانست و گفت: تشکل‌های مردمی نباید وارد جریانات سیاسی شوند.

او افزود: امسال سرویس‌های بهداشتی مجموعه خانه معلم که مهمانسرا شده و مدرسه حجاب باید حذف شود چون باعث بروز مشکلات بهداشتی می‌شود.

فرماندار سرعین همچنین گفت :تاکید شورای آموزش و پرورش بر حفظ کاربری آموزشی خانه معلم سرعین طبق نظر واقف است و یا مدیریت و درآمد به این مکان به سرعین اختصاص یابد.

وی گفت: گره کور راه ارتباطی مدرسه شکفته دل پیچیده است و مالک مایل به واگذاری بخشی از زمین خود حتی متری ۵۰۰ هزار تومان هم نیست.

او با اشاره به اینکه مدرسه فضیلت سرعین هم ۱۲ سال معطل مانده و تکمیل نشده از عملکرد مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان در این زمینه انتقاد کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up