• شناسه خبر : 11190
  • تاریخ انتشار : 28 آبان 1401 - 02:37

در حال حاضر بازار ارز‌های دیجیتال از پرطرف‌دارترین بازار‌های مالی دنیا محسوب می‌شود.

دلیل محبوبیت بالای این بازار سرمایه‌گذاری، کسب سود‌های کلان است. البته سرمایه‌گذاری‌ها باید با آگاهی و تجربه درباره ارز‌های دیجیتال انجام بگیرد؛ زیرا اطلاعات زیادی در این بازار وجود دارد که لازمه موفقیت آشنایی با آن‌ها است. کیف پول‌ها یکی از بخش‌های مهم در سرمایه‌گذاری‌ها به‌حساب می‌آیند. اگر از علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان ارز‌های دیجیتال باشید، به‌احتمال‌قوی نام تراست ولت را شنیده‌اید.

R13 245

این برنامه یکی از بهترین نرم‌افزار‌های کیف پول ارز دیجیتال است که امکان نصب آن بر روی تلفن‌های همراه با سیستم‌های عامل اندروید و ios وجود دارد. این نرم‌افزار با تمرکز بر سهولت در استفاده، امکان ذخیره، مدیریت و مبادله پول‌های دیجیتالی در فضایی ایمن ایجاد شده است. بیش از یک میلیون ارز دیجیتال و توکن در این نرم‌افزار ذخیره و مبادله می‌شوند که نشان‌دهنده پشتیبانی قدرتمند آن از انواع رمزارز‌ها است.

تراست ولت ارز دیجیتال را بیشتر بشناسید!

تراست ولت همانند یک کیف پولی است که شما به‌صورت روزمره از آن استفاده می‌کنید. این کیف پول به‌صورت یک برنامه بر روی گوشی موبایل شما نصب می‌شود. البته در کیف پول‌های دستی انواع کارت اعتباری و اسکناس فیزیکی می‌توان پیدا کرد، اما در کیف پول‌های دیجیتال اطلاعات مربوط به دارایی‌های دیجیتالی شما نگهداری می‌شود و در مواقع نیاز می‌توانید از دارایی‌های ذخیره شده در آن استفاده کنید. شما در این کیف پول با تعدادی حروف و اعداد تصادفی روبه‌رو هستید که همان آدرس کیف پول شما هستند و ممکن است مابین ۳۰ تا ۵۰ حرف باشند. از طریق این آدرس شما می‌توانید امکان دریافت یا ارسال انواع ارز دیجیتال را پیدا کنید. این حروف تحت عنوان کلید عمومی شناخته می‌شوند.

کلید خصوصی این کیف پول شامل تعدادی رقم است که بسیار زیاد هستند و از الگو‌های ریاضی خاصی پیروی می‌کنند. این کلید به‌عنوان یک رمز اصلی است که امکان اتصال شما به دارایی‌های موجود در کیف دیجیتال را فراهم می‌کند. تمام فعالیت شما در کیف پول از طریق این کلید‌های عمومی و خصوصی انجام می‌شود. البته انتقال ارز دیجیتال از حساب صرافی به کیف پول یا بالعکس مراحل خاصی دارد.

 

ویژگی‌ها و مزایای تراست ولت چیست؟

بحث امنیت اولین موردی است که افراد به هنگام سرمایه‌گذاری آن را مدنظر قرار می‌دهند. در بازار سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال نیز بایستی این موضوع مشخص شود که آیا راهی برای ایمن نگه‌داشتن ارز‌های دیجیتال وجود دارد یا خیر! تراست ولت یک بستر مناسب فراهم کرده که خیال افراد به لحاظ امنیت راحت باشد و نگرانی از بابت تهدید هکر‌ها نداشته باشند. اما کیف پول یک‌سری ویژگی‌ها و مزایا و معایب دارد که آشنایی با آن برای هر تریدری لازم است. پس در ادامه به ویژگی و مزایای trust wallet اشاره می‌کنیم.

امنیت

امنیت بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی و مزایای آن محسوب می‌شود. به علت ایمنی می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان خاطر دارایی‌های خود را در این کیف پول ذخیره کنید. این پلتفرم تلاش می‌کند تا امنیت وجوه ذخیره شده در آن را تضمین کند. از دیگر راه‌های تضمین امنیت، استفاده از کد‌های پین یا اثر انگشت هستند که یک‌لایه امنیتی اضافی به شمار می‌روند. کاربران می‌توانند با رفتن به تنظیمات، این گزینه را به‌صورت دستی فعال کنند.

کاربری آسان و ساده

نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار به‌راحتی انجام می‌شود که نشان‌دهنده کاربری آسان آن است. کاربری ساده به این پلتفرم اجازه داده است تا بیش از ۵ میلیون کاربر فعال جذب کند و با یکی از صرافی‌های موفق و بزرگ در زمینه ارز‌های دیجیتال قرارداد داشته باشد. استفاده راحت، ثبت‌نام، خرید و فروش و امکانات دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دانلود رایگان

trust wallet به‌صورت رایگان و بدون دریافت یک ریال از کاربران نصب می‌شود. در دو فروشگاه گوگل‌پلی و اپل‌استور هیچ هزینه اولیه‌ای برای نصب دریافت نمی‌شود که این مورد امکان دسترسی همه افراد را فراهم می‌کند.

پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال گوناگون

در حال حاضر با افزایش محبوبیت و استفاده روز‌افزون مردم از پول‌های دیجیتالی، انواع مختلفی از آن‌ها تولید و در بازار به اشتراک گذاشته می‌شوند. این پلتفرم از طیف گسترده‌ای از آن‌ها پشتیبانی کرده و به شما امکان خرید، فروش، مبادله و نظارت بر عملکرد خود را ایجاد می‌کند.

کسب سود

همان‌طور که می‌دانید اصل این بازار خرید و فروش و سرمایه‌گذاری است. افراد با سرمایه‌گذاری‌های کوتاه و بلند‌مدت سود‌های کلانی کسب می‌کنند. این برنامه با قراردادن نرخ متغیر برای سرمایه‌ها، در راستای منافع شما کار می‌کند.

صرافی کارت اعتباری

بسیاری از صرافی‌ها اجازه خرید ارز با استفاده از کارت‌های اعتباری را نمی‌دهند؛ این مورد می‌تواند یکی از چالش‌های سرمایه‌گذاران برای خرید و فعالیت در این بازار باشد. تراست ولت امکان خرید رمزارز را با استفاده از کارت‌های اعتباری ایجاد می‌کند. این مورد یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این پلتفرم محسوب می‌شود.

برنامه‌های غیر‌متمرکز

یکی دیگر از امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، یافتن افراد و مشاغلی است که در ازای پول‌های دیجیتالی به ارائه خدمات می‌پردازند. این پول‌های دیجیتالی هر روز بیشتر از روز‌های قبل در زندگی مردم نفوذ می‌کنند؛ بنابراین تعجبی ندارد که اگر مشاغل یا فروشگاه‌هایی، خدمات و کالا‌های خود را در ازای پرداخت پول دیجیتالی ارائه دهند.

سیستم پشتیبانی

این سیستم به‌گونه‌ای عمل می‌کند که در صورت هر‌گونه اتفاق، امکان بازیابی دارایی‌ها وجود داشته باشد. فقط کافی است تا عبارت اولیه و آدرس کیف پول خود را داشته باشید. می‌توانید با وارد کردن اطلاعات دوباره دارایی‌های خود را داشته باشید و به فعالیت در این زمینه ادامه دهید.

R13 246

معایب استفاده از تراست ولت در ارز دیجیتال

بدون شک دانستن صرفا ویژگی و مزایا نمی‌تواند موفقیت در بازار‌های مالی را تضمین کند و لازم است که با معایب این کیف پول نیز آشنا شوید.

عدم دسترسی به سرمایه‌ها

بازیابی دارایی با استفاده از عبارت اولیه و ۱۲ کلمه‌ای که در ابتدا در اختیار شما قرار می‌گیرد، صورت می‌گیرد؛ بنابراین پس از، ازدست‌دادن عبارت اولیه به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید سرمایه خود را بازیابی کنید که این مورد می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین معایب آن به شمار رود.

مستعد حملات مختلف

امکان حمله‌های فیشینگ و انواع دیگر حملات وجود دارد؛ چراکه هکر‌ها در تلاش هستند تا روش‌های مختلفی را کشف کنند و از این طریق عمل فیشینگ و… را انجام دهند. البته این مورد با گذشت زمان و پیشرفت این نرم‌افزار دیگر جای نگرانی ندارد.

سیستم امنیتی اضافی

برای افزایش امنیت باید از سیستم‌های اضافی و روش‌های گوناگون استفاده کرد. با اینکه تراست ولت از امنیت مناسبی برخوردار است، اما باید با روش‌های دیگر امنیت آن را بیشتر کرد تا شاهد ازدست‌رفتن سرمایه خود نباشید.

در دسترس برای تلفن‌های همراه

یکی از بزرگ‌ترین معایبی که می‌توان به آن اشاره کرد، در دسترس نبودن برای سیستم‌های عامل دیگر است. نمی‌توان از آن در کامپیوتر‌ها و لپ‌تاپ‌ها بهره‌مند شد که می‌تواند در برخی موارد افراد را با مشکل مواجه کند.

 

تهیه نسخه پشتیبان trust wallet را فراموش نکنید!

در بسیاری از مواقع گوشی‌ها به دلایل مختلف با خرابی‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری مواجه می‌شوند. در این هنگام دسترسی به تراست ولت و اموال و دارایی‌ها از بین می‌رود. برای جلوگیری از این اتفاقات راه‌حلی وجود دارد؛ می‌توانید با تهیه یک نسخه پشتیبان از اموال خود محافظت کنید. منظور از تهیه نسخه پشتیبان همان عبارت ۱۲ کلمه‌ای است که برای دسترسی به کیف پول به شما داده می‌شود. در غیر این صورت با ازدست‌دادن نرم‌افزار هیچ راهی برای بازیابی وجود نخواهد داشت. با یادداشت و نگهداری از این عبارت می‌توانید از بسیاری از اتفاقات بد، از جمله کلاهبرداری یا ازدست‌دادن اموال جلوگیری کنید.

https://businessyield.com/cryptocurrency/trust-wallet-review/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=fa&_x_tr_pto=sc

https://www.investopedia.com/trust-wallet-cryptocurrency-wallet-review-5270400

https://www.cryptonewsz.com/crypto-wallet/trust-wallet-review/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=fa&_x_tr_pto=sc

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up