• شناسه خبر : 11586
  • تاریخ انتشار : 04 شهریور 1398 - 11:03

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده ها را از جمله الویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد، گفت: هم اکنون ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

دوربین کنترل سرعت

به گزارش شهرخوان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: تردد خودرو در پنج ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در جاده های این استان ۹.۲ درصد افزایش داشته است.

ثبت تردد در جاده های استان توسط 64 سامانه

علی رحمتی در بازدید از محور اردبیل – مشگین شهر افزود: در پنج ماه امسال در مجموع ۵۲ میلیون و ۳۱۵ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که در مدت مشابه سال گذشته ۴۷ میلیون و ۸۹۶ هزار تردد ثبت شده بود.

وی بیان کرد: تعداد ترددها در جاده‌های استان توسط ۶۴ سامانه تردد شمار ثبت می شود.

علی رحمتی

هوشمندسازی جاده های استان اردبیل

رحمتی هوشمندسازی جاده ها را از جمله الویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

او با اشاره به اینکه در این مدت بیشترین میزان تردد با پنج میلیون و ۲۹۷ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس و اردبیل – سه راهی سرعین با چهار میلیون و ۶۱۴ هزار مورد به ثبت رسیده است، افزود: در تعطیلات عید قربان تا غدیر ۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در پنج ماه گذشته سه میلیون و ۱۵۱ هزار سرعت غیرمجاز نیز توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در جاده های استان به ثبت رسیده است، گفت: انتظار داریم مردم و مسافران با رعایت کامل قوانین و مقررات سفری ایمن داشته باشند.

امدادرسانی ۱۴ گروه راهداری استان به همراه پلیس راه به مسافران

به گفته وی در حال حاضر ۱۴ گروه راهداری استان به همراه پلیس راه مشغول امدادرسانی به مسافران و گردشگران می‌باشند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی همسایه است و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه الن محسوب می شود.


اخبار استان اردبیل | علی رحمتی | مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل | هوشمندسازی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up