• شناسه خبر : 25145
  • تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1399 - 05:50

فرماندار نیر گفت: این شهرستان با کمبود فضاهای فرهنگی و هنری مواجه می باشد.

ابراهیم امامی  گفت: فرهنگ زیربنای توسعه و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که مسئولیت این بخش باید ضمن اینکه خود در مقام عمل پایبند به مسائل فرهنگی و اخلاقی باشد، بتواند زمینه رشد و توسعه سایر بخش‌ها را نیز فراهم آورد.
وی افزود: نگاه به فرهنگ باید بدور از سیاست زدگی باشد و فرهنگ باید بتواند در رفتار‌های سیاسی و اجتماعی نیز تاثیر گذاشته و در مقام عمل در سطح جامعه نمود پیدا کند.
امامی گفت: از رئیس جدید اداره شهرستان می‌خواهم در جهت ارتقای همه بخش‌های فرهنگ گام برداشته و از ظرفیت‌های مردمی بویژه انجمن ها و گروههای فرهنگی هنری و جلب مشارکت آن‌ها در این امر، استفاده شود.
وی اشاره‌ای به مسائل فرهنگی شهرستان کرد و گفت: سیاست گذار و محوریت مسائل فرهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، می‌بایست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد و در این راه همه دستگاه‌ها وظیفه دارند همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندار نیر همچنین گفت: برنامه‌ای در نزد مردم قابل قبول خواهد بود که در صحنه عمل، ملموس باشد.
مهندس ابراهیم امامی فرماندار شهرستان نیر در این جلسه با اشاره به موقعیت شهر نیر به ظرفیت های خوب فرهنگی و هنری این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان نیر همواره مامن و پرورش دهنده مفاخر، عالمان و بزرگان دینی، فرهنگی و هنری بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up