• شناسه خبر : 25446
  • تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1399 - 03:47

منتخب مردم گرمی گفت: اجازه بن بست شدن گرمی را به هیچ احدی نخواهم داد.

گرمی
ولی اسماعیلی منتخب مردم گرمی گفت: بحث های اخیر در مورد جاده آغداش-انجیرلو خوابی است که هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.
وی افزود: ساخت و ساز راه های ارتباطی با اهداف تامین آسایش و آرامش مردم و تسهیل دسترسی ها  انجام می شود نه برای انزوا و در بن بست قرار دادن یک شهرستان و قطع راههای شریانی.
نماینده مردم شهرستان گرمی بیان کرد: افرادی که به این موضوعات تفرقه افکنانه دامن می زنند  فقط کافی است تاریخ گرمی را مطالعه و قدمت آن را با دیگر شهرستانهای همجوار بسنجند، آن موقع است که قطعا نظرشان تغییر می یابد.
ولی اسماعیلی که در کارنامه خود مشاور وزیر کار و مدیر کل ارزیابی وزارت کار و تعاون را دارد گفت: به دنبال استیفای حقوق کارگران و بازنشستگان عزیز و پیرو جلسات متعدد با تعدادی از منتخبان دوره یازدهم مجلس و همچنین جلسات فشرده و تخصصی با اتحادیه کارگری و کانون عالی بازنشستگان و در جهت حمایت از شعار سال جهش تولید که موتور اصلی آن کارگران عزیز می‌باشند و حفظ منزلت بازنشستگان که سرمایه‌های اجتماعی و معنوی کشورمان میباشند تشکیل فراکسیون کارگران و بازنشستگان منتخبان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رسما اعلام می‌شود.
وی گفت: این فراکسیون با حفظ منافع کارگران و بازنشستگان و دفاع از حق قانونی آنان تشکیل و راستای وظایف محوله کمیسیون اجتماعی تلاش خواهد کرد.
منتخب مردم گرمی ادامه داد: انتخابات رسمی برای تعیین هیئت رئیسه فراکسیون بعد از تشکیل و افتتاح رسمی مجلس یازدهم انجام خواهد شد.
اسماعیلی در پایان اظهار کرد: اساسنامه و مرامنانه فراکسیون در دست تدوین می باشد که تا زمان افتتاح مجلس در اولین جلسه رسمی فراکسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up