• شناسه خبر : 26253
  • تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1399 - 05:50

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: در سال جهش تولید بیشترین دغدغه توجه به ارتقای کیفیت تولید مصالح ساختمانی است که در اولویت توجه سازمان نظام مهندشسی قرار گرفته است.

نظام مهندسی اردبیل
میر محمد سید هاشمی گفت: در سال جهش تولید بیشترین دغدغه توجه به ارتقای کیفیت تولید مصالح ساختمانی است که با برند خاص عرضه شده و انبوه‌سازان و مهندسان در استفاده از این مصالح دغدغه‌ای نداشته باشند.
وی با اشاره به وجود شرکت‌های معتبر و فعال در سطح استان که به عنوان مجموعه‌های تولیدی با برند مشهور ملی فعالیت می‌کنند، بیان کرد: هر واحد تولیدی که توانسته از مرکز تحقیقات ساختمانی استاندارد تولید و عرضه محصول را دریافت کند، تلاش می‌کنیم تا با همراهی مهندسان ناظر فرصت خرید و استفاده از این محصولات را به صورت بومی فراهم کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار کرد: بیشترین تاکید ما در این نشست بر تقویت نظارت‌ها بود و از همین روی تصمیم گرفتیم تا به صورت مرتب از واحد‌های تولیدی در استان اعم از مصالح ساختمانی و حتی عرضه‌کنندگان آهن و میلگرد و سایر مجموعه‌های مرتبط بازدید کرده و مهندسان را ترغیب به استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد، مرغوب و باکیفیت کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up