• شناسه خبر : 29375
  • تاریخ انتشار : 05 تیر 1399 - 05:19

عملیات احداث ۱۴۴ واحد مسکن ویژه افراد بی سرپناه با همت افراد خیر و نیکوکار طی آیینی در شهرک اندیشه شهر اردبیل آغاز شد.

مسکن

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل تاکنون ۲۶۴ خانوار نیازمند و بی سرپناه را صاحب مسکن کرده است.

فیروز مهدی‌زاده افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز هم‌اکنون ۸۶ واحد مسکونی در دست احداث دارد و با شروع احداث این مجتمع مسکونی، امسال عملیات تکمیل ۲۳۰ واحد مسکونی را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به شناسایی بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار بی‌سرپناه فاقد توان مالی و نیازمند در استان اردبیل بیان کرد: بدون همراهی خیرین، پاسخگویی به نیاز مسکن این خانوارها میسر نیست.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در ادامه از مساعدت نهادهای مختلف از جمله شهرداری، راه و شهرسازی و شرکت‌های آب، برق و گاز برای ارائه خدمات رایگان به منظور احداث مجتمع مسکونی خیرساز ۱۴۴ واحدی شهرک اندیشه اردبیل تقدیر کرد.

وی گفت: برای احداث این مجتمع مسکونی ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است که بخشی از آن توسط انجمن و خیرین، بخشی از طریق تسهیلات بانکی و مقداری نیز توسط خود متقاضیان تامین خواهد شد.

مهدی‌‍زاده افزود: این مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۱۲ متر مربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۶۳۳ متر مربع در ۶ بلوک ۶ طبقه طراحی شده است.

وی اظهارداشت: واحدهای احداث شده در این مجتمع مسکونی که در متراژ ۵۶ تا ۷۶ متر مربع طراحی شده، در مدت ۳۶ ماه تکمیل شده و به واجدان شرایط واگذار خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up