• شناسه خبر : 30198
  • تاریخ انتشار : 16 تیر 1399 - 01:57

فرماندار بیله سوار گفت: طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در بیله سوار اجرایی می شود.

مسکن

 

حسن قبادی در جلسه بررسی پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی که در محل دفتر فرمانداری بیله سوار برگزار شد، عنوان کرد: امسال ۲۲۵ سهمیه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی برای شهرستان در نظر گرفته شده است که لازم است بانک‌های عامل با همکاری بنیاد مسکن نسبت به جذب سهمیه شهرستان اقدام نمایند.

وی نقش بانک‌ها را در روند اعطای تسهیلات مهم دانست و افزود: تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان باعث جذب به موقع این اعتبارات و استفاده کامل سهمیه خواهد شد.

فرماندار بیله سوار عنوان کرد: این سهمیه به‌صورت ۴۰ میلیون تومان وام ۵ درصد و ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد کم بضاعت پرداخت خواهد شد و ضمانت این طرح به‌صورت سفته زنجیره‌ای خواهد بود.

قبادی اظهار کرد: سال گذشته سهمیه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی ۲۲۲ مورد بود، که تمامی این سهمیه توسط بانک‌ها جذب و ارائه تسهیلات صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: بیش از ۶۸ درصد خانه‌های روستایی شهرستان دارای استاندارد مقاوم‌سازی هستند و برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در راستای مقاوم سازی مسکن روستایی در حال انجام است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up