• شناسه خبر : 30756
  • تاریخ انتشار : 22 تیر 1399 - 07:59

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بهزیستی، تعداد ۴۱ واحد مسکونی با مشارکت بسیج سازندگی تکمیل و به مددجویان تحت پوشش تحویل داده می شود.

مسکن

بهزاد ستاری با اشاره به تحویل واحدهای مسکونی به خانواده های تحت پوشش در هفته بهزیستی، اظهار داشت: یکی از مشکلات مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی داشتن مسکن مناسب است.

وی افزود: سازمان بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندیهای خانواده های تحت پوشش، با اجرای برنامه های متنوع و با استفاده از امکانات خیرین بزرگوار و نهادها و ارگانهای مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت پوشش اقدام می کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:  همزمان با سراسر کشور، امسال در هفته بهزیستی تعداد ۴۱ واحد مسکونی با مشارکت خانواده ها و بسیج سازندگی تکمیل و به مددجویان تحویل داده می شود.

ستاری تصریح کرد: از ۴۱ واحد مسکونی تحویلی ۱۲ واحد متعلق به خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول و ۲۹ واحد نیز از آن خانواده های تحت پوشش می باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد سازمان بهزیستی شده با بنیاد مسکن جهت حل مشکل مسکن مددجویان در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مبلغ ۳۵ میلیون تومان بصورت نقدی و مابقی بصورت وام در اختیار خانواده های نیازمند به مسکن قرار خواهد گرفت.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up