• شناسه خبر : 31649
  • تاریخ انتشار : 31 تیر 1399 - 03:38

مدیر هتل ارشاد سرعین گفت: مسئولان حمایت های لازم برای ادامه فعالیت مجموعه های آب های گرم معدنی سرعین را تدارک ببینند.

 

استخر آبدرمانی

 

سهراب موسی زاده  گفت : آب های گرم معدنی شهر سرعین با رعایت کلیه پروتکل های اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان آماده پذیرایی از میهمانان و هم استانی ها می باشد.

عضو هیات مدیره جامعه آبهای درمانی استان افزود: مجوز پذیرش ۵۰ درصد ظرفیت را داریم اما پذیرایی و استقبال واقعی کمتر از این می باشد.

وی با اشاره به انجام ضدعفونی مکرر دستها، پاها، دمپایی ها و کمدها ادامه داد: آب های گرم معدنی علی رغم سرریز شدن، مجددا برای رعایت جنبه های بهداشتی بعد از استفاده مراجعه کنندگان هر روز تخلیه می شود.

موسی زاده بیان داشت: فعالیت آب های گرم معدنی سرعین و کارگران شاغل در آنها شدیدا تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته و آسیب دیده است و متاسفانه حتی حقوق روزانه این عزیزان تامین نمی شود.

مدیر هتل ارشاد سرعین اظهار کرد: هتل ها و رستوران های شهر سرعین سه ماه است که با ظرفیت ۲۵ درصدی از میهمانان پذیرایی می کند.

وی ضمن اینکه از میهمانان و همشهریان خواست نسبت به نظارت ها و رعایت پروتکل ها در آبهای گرم معدنی سرعین اطمینان داشته باشند، گفت: هیچ صنفی به اندازه گردشگری متضرر از تبعات بیماری کرونا نشده است.

موسی زاده ضمن تشکر از استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان افزود: از مسئولان استانی تقاضا داریم تسهیلات ۱۰ درصدی و حمایت های لازم برای ادامه فعالیت مجموعه های آب های گرم معدنی سرعین را تدارک ببینند و روند پرداخت این تسهیلات را تسهیل نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up