• شناسه خبر : 32336
  • تاریخ انتشار : 07 مرداد 1399 - 02:30

مدیر کل امور مالیاتی از تحول در نظام مالیاتی کشور با اجرای طرح جامع مالیاتی خبر داد و گفت: هوشمندسازی مالیاتی حلقه تکمیلی تحول نظام مالیاتی خواهد بود.

 

قلی زاده مدیر کل امور مالیاتی در دیدار با فرماندار شهرستان نیر به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرده از تحول در نظام مالیاتی کشور با اجرای طرح جامع مالیاتی خبر داد و گفت: هوشمندسازی مالیاتی حلقه تکمیلی تحول نظام مالیاتی خواهد بود.

 قلی زاده وصول با اصول را در چارچوب قوانین و مقررات دانسته گفت: هدف از آن احترام به حقوق مردم است. وی رویکرد اداره کل امور مالیاتی را اجرای عدالت مالیاتی دانست و اظهار امیدواری نمود: با اجرای عدالت مالیاتی و تشویق مودیان به طرح خود اظهاری مالیاتی و تمکین در پرداخت به موقع مالیات شاهد ارتقای نظام سلامت اداری باشیم.

فرماندار شهرستان نیر جذب سرمایه گذار برای توسعه همه جانبه این شهرستان را امری ضروری دانسته خواستار حمایت و تعامل دستگاه های اجرایی استان برای سرمایه گذاری در این شهرستان شده و استفاده از ظرفیت های قانونی جهت حمایت و اعمال معافیت ها و مشوق های قانونی مالیاتی در شرایط تحریم و کرونا شد تا واحدهای تولیدی بتوانند در امر مقدس تولید همچنان فعال باشند.

وی توجه مسئولین امر به مقوله فرار مالیاتی را مهم دانسته افزود: رفع موانع تولید و حمایت از صاحبان کسب و کار تاثیر بزرگی بر اشتغال زایی دارد.

امامی سرمایه گذاری در مناطق محروم را ضروری دانست و خواستار اعمال سیاست‌های مناسب سازمان امور مالیاتی در این امر شد و توسعه شهرها و دهیاریها از محل عوارض را مناسب ارزیابی نمود.

در ادامه این دیدار مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل به اتفاق فرماندار شهرستان نیر و هیات همراه از شرکت مهرآب بهشت تولید کننده آب معدنی (تولید کننده آب معدنی بطری های یک و نیم لیتری، نیم لیتری، آب گازدار و بطری آب) بازدید کرد.

فرماندار نیر توسعه ناحیه صنعتی و شهرک تخصصی آب معدنی را فرصتی مناسب برای توسعه شهرستان نیر دانسته اظهار امیدواری نمود: با راه اندازی و بهره برداری تمام واحدهای در دست احداث شاهد رفع محرومیت‌های شهرستان نیر باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up