• شناسه خبر : 40574
  • تاریخ انتشار : 22 آبان 1399 - 11:24

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صفر تا صد اتفاقات امروز بورس در دست دولت بوده است.

 

سهام بورس

علی نیکزاد  اظهار داشت: از آنجایی که صفر تا صد اتفاقات امروز بورس در دست دولت بوده است نباید در این میان دیواری می‌ساختند که فونداسیون نداشته باشد و پشت مردم را خالی کنند که امیدواریم با برنامه‌ریزی دولت ثبات ساماندهی در این بازار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تشویق مردم برای حضور در بورس کار اشتباهی بوده است، گفت: مجلس در جهت کمک به بهتر شدن شرایط بورس وارد عمل شده تا بتوان کمی شرایط را سامان داد؛ البته واقعیت این است که نباید چنین اتفاقی می‌افتاد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران بورس سرمایه اصلی زندگی خود را به این بازار وارد کردند، گفت: اینکه فرد سرمایه اصلی زندگی و یا اموال ضروری خود را وارد بازار سرمایه کند یک اشتباه کاملا محرز است و اتفاقاتی که در بازار بورس در حال رقم خوردن است، عادی نیست و دولت باید جواب منطقی برای این وضعیت داشته باشد.

نیکزاد با اشاره به اینکه باید اقدام جهادی وضعیت اقتصادی اصلاح شود، گفت: اگر ما ده‌ها اقدام مانند خاتم الانبیا را در کشور انجام می‌دادیم امروز وضعیت کشور اینگونه نبود.

وی با بیان اینکه آمریکا برای رفع تحریم‌ها کاری نمی‌کند، افزود: اگر می‌خواهیم عزتمندانه زندگی کنیم و بخواهیم به عنوان یک حاکمیت و حکمرانی سوم به غیر از شرق و غرب داشته باشیم باید روی پای خود بایستیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up