• شناسه خبر : 41203
  • تاریخ انتشار : 29 آبان 1399 - 12:32

به گفته علیرضا پوستی خبرها حکایت از اجاره ماهانه پنج تا ۱۰ میلیونی دکه‌ها و خرید و فروش میلیاردی این فضاها دارد.

علیرضا پوستی

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل با اشاره پیروزی دست یابی آذربایجان به مناطق قره باغ گفت: خروج اشغالگران از بخش عمده ای از سرزمین های جمهوری آذربایجان را به مردم مسلمان جمهوری آذربایجان تبریک عرض می کنم.

علیرضا پوستی در ادامه گفت: خرید و فروش دکه‌های مطبوعاتی که در اختیار شهرداری است، غیرقانونی محسوب می‌شود.

وی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با انتقاد از خرید و فروش دکه‌های مطبوعاتی به شکل غیرقانونی و با قیمت سرسام‌آور در اردبیل اظهار کرد: در حالی که شهرداری با قیمت بسیار نازل و پایین این دکه‌ها را اجاره داده اما شاهد خرید و فروش غیرقانونی دکه‌ها و دست به دست شدن آنها هستیم که باید شهرداری جلوی این کار را بگیرد.

وی تصریح کرد: خبرها حکایت از اجاره ماهانه پنج تا ۱۰ میلیونی دکه‌ها و خرید و فروش میلیاردی این فضاها دارد که به هیچ وجه صحیح و درست به نظر نمی‌رسد و شایسته است هر چه سریعتر شهرداری در یک طرح مناسب دکه‌های مطبوعاتی را ساماندهی کرده و در واگذاری آنها تجدید نظر کند.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید بیشترین سهم از این امر به حساب شهرداری و عائدی شهر شود نه اینکه عده‌ای دلال بخواهند از این محل برای خود کیسه‌ای بدوزند.

پوستی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج و آزادسازی خاک قره‌باغ توسط جمهوری‌ آذربایجان خاطر نشان کرد: ما خوشحال هستیم که بعد از آزادسازی قره‌باغ، توقف جنگ در این منطقه اتفاق افتاده است.

وی در ادامه به سقف بهره‌مندی کارکنان شهرداری از تخفیف صدور پروانه اشاره کرد و افزود: باید به صورت سالانه سقف بهره‌مندی کارکنان و کارگران از این تسهیلات مشخص شود که در تعرفه نیز قطعا این امر مورد توجه و دقت نظر قرار می‌گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up