• شناسه خبر : 45573
  • تاریخ انتشار : 18 دی 1399 - 01:06

علیرضا غریبی می گوید: پیمانکاران در حقیقت بازوان اصلی کارهای عمرانی و خدماتی در شهرداری هستند و بهتر است با پرداخت به موقع مطالبات آنها زمینه جلب رضایتشان فراهم آید.

علیرضا غریبی

به گزارش شهرخوان،عضو شورای شهر اردبیل گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران نباید مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد.

علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد حذف بخشودگی عوارض و جریمه ماده ۱۰۰ در تخفیف آخر سال اظهار کرد: در این زمینه باید راهکار منطقی با حضور کارشناسان امر در نظر گرفته شود تا برای جرایم ماده ۱۰۰ در همان مراحل صدور قطعی احکام تا ۲۰ درصد در نظر گرفته شود.

وی به حذف تهاتر غیرهمنام از لایحه تخفیف اشاره کرد و گفت: ما باید به دنبال راهکاری منطقی در پرداخت مطالبات پیمانکاران باشیم تا زمینه جلب رضایت و ادامه کار آنها فراهم آید.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: پیمانکاران در حقیقت بازوان اصلی کارهای عمرانی و خدماتی در شهرداری هستند و بهتر است با پرداخت به موقع مطالبات آنها زمینه جلب رضایتشان فراهم آید.

غریبی افزود: اصلا منطقی نیست که منابع مردم در حساب شهرداری بماند بدون اینکه سودی نصیب شهروندان شده در حالی که شهرداری به ازای تأخیر و تعلل در پرداخت مطالبات خود گاه از مردم جرایمی نیز دریافت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بهتر است با یک پیشنهاد منطقی به سمتی حرکت کنیم تا مردم به راحتی عوارض خود را در طول سال پرداخت کرده و مطالبات پیمانکاران نیز به موقع تسویه شود.

غریبی اضافه کرد: اگر مطالبات پیمانکاران در ایام پایانی سال پرداخت نشود، آنها نمی‌توانند پاسخگوی کارگران و مجموعه پرسنل خود شوند که این خود نارضایتی‌ها را افزایش می‌دهد.

وی با استقبال از پیشنهاد اعضای شورای شهر در مورد تخفیف ۲۰ درصد برای رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ در مراحل قطعی بودن آرا بیان کرد: این موضوع باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد تا ما برای مشتریان خود در این کمیسیون احترام قائل شده و به نوعی تخفیف را در نظر بگیریم.

پروژه عمرانی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up