• شناسه خبر : 45694
  • تاریخ انتشار : 20 دی 1399 - 06:13

نماینده مردم شهرستان مشگین ‌شهر گفت: یکی از لازمه ‌های برخورداری از عدالت، رعایت توسعه متوازن می ‌باشد که در استان اردبیل رعایت نمی ‌شود.

مجلس

محمود عباس ‌زاده در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از لازمه ‌های برخورداری از عدالت، رعایت توسعه متوازن می ‌باشد که در استان اردبیل رعایت نمی ‌شود.

وی با بیان اینکه هزاران میلیارد تومان اعتبار در پروژه ‌های مرکز استان در حوزه‌ های مختلف هزینه می ‌شود، افزود: شهرستان مشگین‌ شهر با توجه به قابلیت ‌ها و پتانسیل‌ های خدادادی که در عرصه ‌های گوناگون دارد از تخصیص این اعتبارات بی ‌بهره مانده است.

نماینده مردم شهرستان مشگین ‌شهر بر توسعه متوازن و اجرای عدالت صحیح اجتماعی در تمامی مناطق کشور و به‌ خصوص استان اردبیل تأکید کرد و گفت: سفر وزیر صمت به اولین کارخانه کنسانتره مس و مولیبدن مشگین ‌شهر نوید آینده‌ اقتصادی، بهبود معیشتی و ایجاد اشتغال را در این شهرستان به همراه دارد و امید می ‌رود با راه ‌اندازی این کارخانه ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه به کار گمارده شوند.

عباس ‌زاده بیان کرد: با پیگیری ‌های اخیر عملیات اجرایی کارخانه مس و مولیبدن آغاز شده است به طوری که چشم ‌انداز این کارخانه کمتر از کارخانه مس سونگون تبریز نیست و مطمئناً این کارخانه در آینده یکی از بنگاه‌ های اقتصادی کشور می ‌شود.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از اهداف ویژه این دوره از مجلس است، افزود: از جمله این طرح ‌ها کارخانه ماشین سازی است که وزیر نیز در سفر خود به این شهرستان از آن بازدید بعمل آورد که قرار است روز یکشنبه طی جلسه ‌ای با حضور وزیر در تهران بررسی شود و این کارخانه به وارد مرحله تولید شود.

نماینده مردم شهرستان مشگین ‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منابع و معادن خدادادی مشگین ‌شهر گفت: با توجه به وجود بسترهای مناسب در شهرستان مشگین شهر، پیشنهاد تولید فولاد به وزیر صمت داده شد و امیدوارم بنای تولید فولاد که صنعت مادر است در این شهرستان پایه ‌گذاری شده و موجب گشایش اقتصادی شود.

طرح یک فوریتی بانوان در مجلس بررسی می ‌شود

عباس ‌زاده از ثبت طرح یک فوریتی کرامت بانوان در مجلس خبر داد و افزود: یکی از طرح ‌های مهم در مجلس ثبت طرح کرامت بانوان است که این طرح تاکنون به امضای ۶۰ نفر از نمایندگان مجلس رسیده و انتظار داریم فرودین ۱۴۰۰ این طرح در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: بانوانی که از حمایت همسر، ارث والدین و شغل قانونی محروم هستند در طرح کرامت بانوان از حداقل معیشت و بیمه برخوردار می‌ شوند و همچنین در صورت توافق نمایندگان با این طرح و اجرا شدن آن شاهد کاهش دغدغه‌ های مادی و معنوی بانوان و به دنبال آن افزایش روحیه امید و نشاط در جامعه می ‌شویم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up