• شناسه خبر : 46394
  • تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 10:06

دختر کند ذهن که در بهزیستی نگهداری می‌شد در آخرین ملاقات با خانواده اش، سرنوشت شومی داشت. وی مدعی است از سوی پدر و برادرش مورد آزار قرار گرفته است .

تجاوز جنسی

لیلا که از معلولیت ذهنی رنج می برد چند سال قبل از سوی پدر و مادرش به بهزیستی سپرده شد. چون آنها توان نگهداری این دختر را نداشتند گاهی اوقات به ملاقات لیلا می‌آمدند و برای چند روز وی را به خانه شان میبردند. اما دخترکندذهن در آخرین ملاقات شوم با خانواده اش سرنوشت تلخی داشت .

وی پس از بازگشت از خانه به بهزیستی رفتارش تغییر کرده بود و مدام گریه می کرد .او با هیچ کسی حرف نمی زد. تا اینکه یکی از مربی های لیلا به ماجرا پی برد و با او صحبت کرد .لیلا قفل سکوت چند روزه اش را شکست و حرف های تکان دهنده ای را مطرح کرد .

وی گفت: وقتی آخرین بار پدرش او را به خانه برده بود از سوی پدر ، برادر و پسر عموهایش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و خواهرش نیز شاهد این ماجرا بوده است.

لیلا می گفت وقتی پدر و برادرش با گریه و فریاد های خواهرش روبه رو شدند وی را به باد کتک بسته و او را ساکت کرده اند.

با اظهارات دختر کند ذهن وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر معلول را تایید کردند .به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .قضات دادگاه پدر و مادر لیلا را احضار کردند تا درباره این پرونده از آنها تحقیق کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up