• شناسه خبر : 46526
  • تاریخ انتشار : 02 بهمن 1399 - 03:58

دبیر شورای شهر اردبیل گفت: بلاتکلیفی احداث پروژه مرکز کنترل ترافیک اردبیل بعد از چهار سال نه تنها قابل قبول نیست بلکه اسباب سرخوردگی است.

یعقوب هاشمی
به گزارش شهرخوان، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به ابطال دو پروژه مشارکتی در شورای شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: یکی از این پروژه‌ها که قرار بود مکان‌شهر در شورابیل اجرا کند، مربوط به زیپ‌لاین و دوچرخه هوایی بود که به علل نامعلومی بعد از گذشت دو سال شاهد ابطال این پروژه سرمایه‌گذاری هستیم.

وی اظهار کرد: این سرمایه‌گذار توانمند در هیر و مشگین‌شهر پروژه‌های متعددی را اعم از پل معلق اجرایی کرده اما به دلایل نامعلوم از اجرای پروژه در مرکز استان اردبیل انصراف داده است.

دبیر شورای شهر اردبیل تصریح کرد: این ابطال‌ها نشان می‌دهد که شهرداری باید روی پروژه‌های مشارکتی کار کارشناسی و دقیقی را انجام دهد و هیئت عالی سرمایه‌گذاری نیز به راحتی زمینه ابطال پروژه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم نیاورد.

هاشمی گفت: ما باید علل و عوامل این انصراف از فرآیند سرمایه‌گذاری را جویا شده و در بررسی‌های خود علل کنسلی‌ها را آسیب‌شناسی دقیق داشته باشیم.

وی با تاکید بر احداث مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل به عنوان عامل سر و سامان دادن به ترافیک شهری خاطر نشان کرد: چهار سال است که اعضای شورای شهر بر احداث این مرکز تاکید دارند اما معلوم نیست چرا سرمایه‌گذار در لحظه آخر از اجرای پروژه انصراف می‌دهد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: احداث مرکز کنترل ترافیک برای شهر اردبیل بسیار ضروری و حیاتی است و بهتر است سرمایه‌گذار جایگزین برای احداث این پروژه مشخص شده تا با جبران وقت از دست رفته به سرعت اجرای این پروژه را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: به هر بهانه‌ای نباید احداث مرکز کنترل ترافیک به تأخیر و تعلل بیفتد و به هیچ وجه تعلل در این زمینه قابل قبول نیست و اعضای شورای شهر اصرار و تاکید بر راه‌اندازی این مرکز و خرید تجهیزات آن را به شکل مدرن دارند.

دبیر شورای شهر اردبیل پیشنهاد کرد تا شهرداری به سرعت سرمایه‌گذار جایگزین را برای احداث این مرکز انتخاب کرده و با قراردادی متقن زمینه و بستر اجرای این پروژه را به وجود آورد تا بیش از این تعلل و تأخیر را شاهد نباشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up