• شناسه خبر : 47420
  • تاریخ انتشار : 18 بهمن 1399 - 07:57

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تکمیل پروژه‌ های نیمه ‌تمام از اولویت ‌های نوسازی مدارس کشور است.

 

کلاس مدرسه

 

مهر الله رخشانی مهر در حاشیه افتتاح طرح ‌های مدرسه سازی خلخال اظهار داشت: تکمیل پروژه ‌های نیمه ‌تمام از اولویت ‌های نوسازی مدارس کشور است.

وی با بیان اینکه مدارس سبز امروز به ۱۵ استان افزایش یافته است، گفت: تا سال گذشته مدارس سبز به صورت پایلوت در استان ‌های سیستان و بلوچستان، تهران و زنجان اجرا می ‌شد که این مهم برای دستیابی به مدیریت سبز به استان ‌ها ابلاغ ‌شده و برخی از مدارس نیز به این مهم دست یافته ‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: حدود ۳۰ درصد مدارس کشور توسط خیران احداث شده است که تا پایان امسال ۱۴ هزار کلاس‌ درس نیمه ‌تمام تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می ‌شود.

رخشانی مهر همچنین در بازدید از مدرسه سمیه شهر خلخال گفت: یکی از اولویت ‌های این سفر تسهیل در تخصیص اعتبار برای پروژه‌ های کلنگ ‌زنی شده است و مدرسه سمیه خلخال بیش از ۷۳ سال عمر دارد که تلاش خواهیم کرد روند بازسازی این مدرسه تسریع شود.

سید غنی نظری نیز در این آیین اظهار کرد: با توجه به مطالبه مردمی در خصوص قدیمی بودن ساخت و ساز و بلا استفاده بودن بعضی مدارس به ‌دلیل فرسودگی، ۶ مدرسه در سطح شهرستان ‌های خلخال و کوثر نوسازی خواهد شد و با سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خلخال پیگیری ‌ها برای تجهیز مدارس با سرعت ادامه خواهد یافت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up