• شناسه خبر : 52964
  • تاریخ انتشار : 28 خرداد 1400 - 12:32

زهرا قدیمی متولد یکم آذر ماه ۱۳۶۳ لیسانس مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس مدیریت مالی، دارای یک فرزند پسر ۸ ساله است.

زهرا قدیمی

قدیمی رکورددار کسب بیشترین آرا در تاریخ انتخابات شورای شهر اردبیل محسوب می‌شود به طوری که در دوره پنجم، اعتماد بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان را کسب کرده و در قامت بانوی بی رقیب اردبیل، راهی شورای شهر شد و لقب #بانوی_اول گرفت.

این بانوی جوان، یکی از مستقل‌ترین اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل محسوب می‌شود که برای رای خود ارزش قائل است و نظر تخصصی را در سخت‌ترین شرایط و بیشترین فشار دنبال کرده و در خط مشی خود تسلیم هیچ اهرم فشاری نشده است.

زهرا قدمی یکی از پابرجا ترین اعضای شورای شهر بر رای خود است، در سخت ترین شرایط ها و بیشترین فشارها استوار مانده و خط مشی خود را با هیچ اهرم فشاری تغییر نمی دهد

قدیمی که تا سال پیش، سخنگوی دوره پنجم شورای اسلامی شهر اردبیل بود، هم اکنون نائب رئیس و عضو هیات رئیسه این نهاد بوده و علاوه بر این، یک نخبه علمی هم محسوب می‌شود و هم‌اکنون به عنوان مدرس، در دانشگاه‌های اردبیل نیز مشغول تدریس بوده و تالیفات و مقالات برجسته‌ای در حوزه مدیریت دارد.

او اهل نمایش سیاسی و حاشیه نبوده و بر تامین منافع عمومی در مصوبات شورا و حل مشکلات شهر و رایزنی برای رفع دغدغه مردم متمرکز شده و باوجود بی‌مهری برخی، عملکرد قابل قبولی به خصوص در حوزه بانوان از خود بر جای گذاشته است و شواهد حکایت از آن دارد که او همچنان بر مدار موفقیت حرکت می‌کند.

بانوی اول دوره پنجم انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل که این روزها موج تازه‌ای به فعالیت انتخاباتی خود داده، با پشتوانه ۳۲ هزار رای دوره قبل و عملکرد قابل قبول خود در شورای پنجم هم در حفظ هواداران انتخاباتی خود موفق بوده و هم حامیان جدیدی جذب کرده است.

این عضو شورای شهر اردبیل همچنان برفراز قلّه محبوبیت و مقبولیت مردمی قرار دارد و ستادهای انتخاباتی او همه روزه مملو از جمعیت از همه گوشه شهر اردبیل می شود و همه این شواهد نشان می دهد که قدیمی در این دوره از انتخابات نیز منتخب مردم خواهد بود و شعار #باهمبرایتکراری_دوباره او در این دوره از انتخابات با رای مردم شکل عملی و تحققی به خود خواهد گرفت.

ازدحام جمعیت در روز افتتاح ستاد مرکزی و ستاد بانوان نشان داد که قدیمی افزونتر از دوره قبل آرای مردمی را کسب خواهد کرد و با رای #اعتماد حداکثری مردم در روز جمعه در صدر فهرست انتخابی مردم خواهد بود.

قدیمی به علت جدیت و توانمندی بالا در حل مشکلات مردم و شهر و نیز مقبولیت و محبوبیت عام، در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل در لیست نهایی جامعه اسلامی اصناف و بازاریان و چند لیست انتخاباتی دیگر قرار گرفته است.

زهرا قدیمی

او در بین بانوان شرکت کننده انتخابات شورای شهر اردبیل چهره‌ای نام آشنا محسوب می شود و عملا پیشتاز رقابت بوده و مورد اقبال عموم مردم قرار دارد و براساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده، بیشترین شانس حضور در پارلمان محلی اردبیل را دارد.

قدیمی همان قدر که دوستان وفادار دارد، مخالفانی هم دارد که به رغم تلاش مستمر و انجام هر گونه بداخلاقی انتخاباتی، نتوانسته‌اند او را با حاشیه درگیر کنند و او اکنون در آستانه تکرار حضور موثر خود در پارلمانی محلی اردبیل است.

در هر دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل یک یا دو نفر از بانوان به عنوان منتخب مردم برگزیده شده‌اند ولی هیچ کدام از آنها نتوانسته همچون زهرا قدیمی، قوی ظاهر شده و مدافع سفت و سخت حقوق بانوان در این نهاد باشد.

زهرا قدیمی رکورددار کسب بیشترین آرا در تاریخ انتخابات شورای شهر اردبیل است ، اعتماد بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان به زهرا قدیمی در دور پنجم او را در قامت بانوی بی رقیب اردبیل راهی شورای شهر کرد .

از زهرا قدیمی می توان به عنوان یک نخبه علمی یاد کرد ، او مدرس دانشگاه های اردبیل بوده و تحصیلکرده بهترین دانشگاه های کشور است، تالیفات و مقالات برجسته ای در حوزه مدیریت داشته و سخنران همایش ها داخلی و بین المللی است .

قدیمی نه تنها نماینده لایق بانوان اردبیل در شورای پنجم بود بلکه در قامت یک عضو تاثیر گذار در شورا ظاهر شده و پا به پای مردان شورا در راستای توسعه اردبیل گام برداشت. بانوی اول اردبیل در طول ۴ سال گذشته جایگاه بانوان در مناسبات پارلمان شهری را ارتقا داده و پایانی بر اطاعت نسبی بانوان از تصمیمات مردانه در مصوبات شورا را رقم زد.

زهرا قدیمی

او با سری سربلند از فیلتر صلاحیت عبور کرد و نشان داد اعتماد شهروندان به قدیمی اعتماد به پاکدستی و نجابت است . قدیمی مردانه بر سر عهد خویش با مردم ایستاده و از هیچ تلاشی دریغ نکرد ، پرونده سفید قدیمی او را برازنده بانوی اول اردبیل کرد ، بانویی که مردانه برای مردم کار می کند و هیچ نشانی از لغزش در سوابق خود ندارد.

زهرا قدیمی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل که با استقبال مردمی روبرو شده در لیست نهایی جامعه اسلامی اصناف و بازاریان به عنوان کاندیدای مورد حمایت معرفی شد.

با جمع‌بندی آرا و نظرات جامعه مطالبه‌گران اردبیل لیست ۱۶ نفره مشخص و در این بین زهرا قدیمی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان با اقبال بیشتری روبرو شد تا در نهایت با قرار گرفتن در این لیست بر کثرت آرای او در راهیابی به پارلمان محلی افزوده شود.

زهرا قدیمی که در بین بانوان شرکت کننده انتخابات شورای شهر اردبیل چهره‌ای نام‌آشنا، پیشتاز و مورد اقبال عمومی است، براساس آخرین نظرسنجی‌ها از بیشترین شانس حضور در پارلمان محلی برخوردار است

این کاندیدای شورای شهر اردبیل که هم اکنون نائب رئیس پارلمان محلی در دور پنجم و عضو هیئت رئیسه است.

elctor 6

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up