• شناسه خبر : 55157
  • تاریخ انتشار : 16 مرداد 1400 - 05:32

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تا یک ماه پیش در کل استان فقط یک زمین چمن در شهر نمین برای برگزاری مسابقات بود که همه شهرستان ها مسابقه خود را در این زمین برگزار می کردند.

فوتبال

 

صمد نوتاش با بیان اینکه در روزهای گذشته چند زمین چمن در شهرستان ها افتتاح شد، افزود: مرکز استان اردبیل در حال حاضر زمین چمن برگزاری فوتبال ندارد در حالی که حداقل ۴ زمین برای برگزاری نیاز داریم.

وی در مورد زمین چمن تختی و استادیوم علی دایی گفت: این زمین ها برای برگزاری مسابقات در اختیار هیئت قرار نگرفته است.

نوتاش با بیان اینکه ۴۷ تیم در لیگ فوتبال و ۵۰ تیم در لیگ فوتسال استان حضور دارند عنوان کرد: حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا مسابقات استانی به طور منظم برگزار می شودو سال گذشته ۲۸ تیم استان (۱۰ تیم فوتبال و ۸ تیم فوتسال) در مسابقات کشوری حضور یافته اند.

رئیس هیئت فوتبال استان از صعود تیم فوتسال الغدیر به لیگ دسته یک کشوری با کادر فنی و بازیکنان بومی خبر داد و افزود: به لطف سرمایه گذاری چند ساله بر روی پرورش مربیان و بازیکنان امسال توانستیم این نتیجه را کسب کنیم که نشان از توانمندی فوتبال استان دارد.

وی خواستار هماهنگی بیشتر مابین اداره کل ورزش و جوانان با هیئت فوتبال شد و گفت: در حال حاضر مهم ترین چالش فوتبال استان نبود بنگاه های اقتصادی و حامی مالی برای تامین هزینه حضور تیم ها در رقابت های کشوری است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up