• شناسه خبر : 57690
  • تاریخ انتشار : 10 مهر 1400 - 03:34

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تکریم استاندار اسبق اردبیل گفت: بهنام‌جو در حوزه زیر ساختی به خوبی پاسخگو دغدغه‌ها بود.

 

صدیف بدری

 

صدیف بدری در آیین تکریم اکبر بهنام‌جو استاندار سابق اردبیل در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: بهنام‌جو غیرت و تعصب اردبیلی داشت و در پیگیری امور استان جدی‌تر از مسئولان اهل استان بود.

وی افزود: علی رغم اینکه مهندس بهنام‌جو سابقه عمرانی داشت در همه زمینه‌ها به خوبی عمل کرد، در حوزه گردشگری و صنعت به خوبی تلاش کرد و از این بابت تشکر می‌کنم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار سابق اردبیل در حوزه زیر ساختی به خوبی به دغدغه‌های ما پاسخ دادند، ما دغدغه‌های جدی در زمینه راه‌آهن و جاده‌های استان داشتیم که لازم بود علاوه بر تلاش ما در مجلس، ایشان هم تلاش بسیاری بکنند که همینطور هم شد.

بدری خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما راه آهن بود که به یک پروژه فرسایشی تبدیل شده بود، نهایتا با بررسی هایی که شد از طریق فاینانس ماده ۵۶ هزینه مورد نیاز این پروژه تامین شد، من شاهد پیگیری و امضای قرارداد بودم که آقای مهندس بهنام‌جو چقدر برای آن تلاش کردند.

وی گفت: از بانک ملت و صادرات هم فاینانس‌هایی برای جاده‌های استان و فاضلاب گرفته شد که برای این موارد هم بهنام‌جو تلاش‌های بسیاری را انجام دادند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استاندار جدید اردبیل هم مثل بهنام‌جو فردی تلاشگر و اخلاق مدار هستند که امیدوار هستیم در مسئولیت استانداری موفق باشند.

بدری افزود: آقای بهنام‌جو راه آهن اردبیل را با ۴۰ درصد پیشرفت تحویل گرفت و با ۹۰ درصد پیشرفت تحویل می‌دهد که سهم عمده‌ای در اجرای این پروژه دارد، در بحث بزرگراه‌ها، مصوبه ویژه‌ای در سفر آقای رئیس جمهور گرفته شد که آن هم با تلاش ویژه ایشان اتفاق افتاد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up