• شناسه خبر : 5910
  • تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1398 - 10:29

نمازگزاران و اقشار مختلف مردم استان اردبیل با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند.

راهپیمایی

به گزارش شهرخوان، نمازگزاران روزه دار اردبیل و سایر شهرهای این استان در پایان نماز جمعه امروز ضمن برپایی راهپیمایی پرشور و با به نمایش گذاشتن اتحاد و بصیرت، از تصمیم شورای عالی امنیت ملی در خصوص توافق هسته‌ای حمایت کردند.

مردم این استان در این راهپیمایی ضمن اشاره به بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن دولت و سردمداران آمریکا و هم پیمانانشان، بصیرت افزایی، اقدام انقلابی و حضور در صحنه را در حمایت از اقدامات متقابل کشور مورد تاکید قرار دادند.

حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از اقدامات اخیر آمریکا در تحریم ایران و متعهد نبودن به برجام اعلام کردند.

راهپیمایی

این راهپیمایی پرشور پس از اقامه نماز جمعه و با حضور هزاران نمازگزار اردبیلی از مقابل مصلی این شهر واقع در چهارراه بازار آغاز و در امتداد خیابان امام خمینی (ره) اردبیل تداوم یافت.

راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همزمان با سراسر کشور در تمام شهرها و بخش‌های استان اردبیل برگزار شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up