• شناسه خبر : 61038
  • تاریخ انتشار : 03 دی 1400 - 12:05

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

تلاش برای اتمام پروژه تالار شهر تا 1402

‍ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای دلار شهر اردبیل گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده، این پروژه در سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

صدیف بدری

 

صدیف بدری در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل و خانه مطبوعات استان گفت: احداث مجموعه بزرگ فرهنگی هنری استان اردبیل با عنوان تالار شهر اردبیل، در شهرک کوثر از سال های پیش شروع و اسکلت بندی و دیوارکشی این پروژه پایان یافته است و خوشبختانه در سفر رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی افزود: اعتبار پیش بینی شده، بصورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است که در سال آینده، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۵۶ برای این پروژه جذب اعتبار نماییم و امیدواریم با اقدامات انجام شده، این پروژه در سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تالار شهر اردبیل، مرکزی در شأن اصحاب فرهنگ و هنر استان بوده و با اتمام این پروژه، فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.

بدری در بازدید از خانه مطبوعات استان نیز اظهار کرد: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی برای تعمیر و تجهیز این مجموعه پیش بینی شده تا از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هزینه شود، که در این صورت محل مناسبی برای اصحاب رسانه استان فراهم می شود.

وی همچنین با حضور در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از نزدیک در جریان رویدادهای فرهنگی و هنری استان قرار گرفت و به صورت چهره به چهره با کارکنان این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up