• شناسه خبر : 62907
  • تاریخ انتشار : 17 بهمن 1400 - 01:57

سرپرست صندوق کارآفرینی استان اردبیل از ارائه تسهیلات اشتغال به واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان خبر داد.

اشتغال زنان در صنعت

ایجاد اشتغال ثابت برای 145 نفر بصورت مستقیم


طهماسب فرهنگ در دیدار با رضایی در استان اردبیل اظهار داشت: تمام تلاش خود را کرده ایم که تمام طرح های نیمه کاره و آماده افتتاح به ایام دهه مبارکه فجر رسیده و آماده بهره برداری گردد.

وی افزود: این طرح ها شامل تولید صنایع برق و الکترونیک هرو؛ تولید سموم کشاورزی؛ تولید رنگ ترک ساختمانی؛ تولید محصولات چوبی؛ تولید فرش دستباف؛ تولید پوشاک؛ پرورش شتر مرغ؛ صندوق های خرد محلی زنان و … می باشد.

سرپرست صندوق کارآفرینی استان اردبیل از ارائه تسهیلات اشتغال به این واحدهای صنعتی کشاورزی و خدماتی خبر داد و گفت: این طرح ها با تسهیلات قرض الحسنه صندوق کارآفرینی امید با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح بوده که با بهره برداری از آنها بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر؛ برای ۱۴۵ نفر بصورت مستقیم در این واحدها اشتغال ثابت فراهم می گردد.

فرهنگ اظهار کرد: از زمان آغاز به فعالیت صندوق در استان اردبیل، ۱۷ هزار و ۵۹۵ فقره تسهیلات به ارزش ۳ هزار و ۳۷ میلیون ریال اعطا شده است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز یک هزار و ۳۶۰ تسهیلات به ارزش یک هزار و ۱۲ میلیون ریال با اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۲۴۰ نفر حمایت شد.


اشتغال

تخصیص بیش از یک هزار تسهیلات اشتغال برای صندوق کارآفرینی امید اردبیل 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up