• شناسه خبر : 63803
  • تاریخ انتشار : 12 اسفند 1400 - 12:19

سرپرست فرمانداری شهرستان سرعین گفت: صنعت پاک گردشگری با هدف رونق اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان توسعه می یابد.

سرعین

رونق شهر سرعین بر پایه صنعت گردشگری ریل گذاری می شود


باقر باقرزاده در بازدید استاندار اردبیل از طرح ها و پروژه های گردشگری در دست اجرا در سرعین اظهار کرد: هشت سرمایه گذار بومی و غیربومی برای اجرای طرح های مختلف گردشگری در سرعین اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرعین یکی از مهمترین مقصد گردشگری در کشور است و صنعت گردشگری هم جز صنایع سالم و پاک به حساب می آید به همین منظور رونق و توسعه شهر را بر پایه صنعت پاک گردشگری ریل گذاری خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری سرعین با بیان اینکه یکی از اهداف کلان برنامه راهبردی دولت توجه به ظرفیت های گردشگری است، گفت: استاندار اردبیل نگاه ویژه ای به صنعت پاک گردشگری و توسعه همه جانبه سرعین دارد و سفر چندین باره مسئولان استان اردبیل برای رفع موانع تسهیل در امور سرمایه گذاری صنعت گردشگری و همچنین در راستای شناساندن ظرفیت های گردشگری سرعین برای سرمایه گذاری انجام شده که نویدبخش توسعه هوشمندانه و هدفمند زیرساخت های گردشگری در سرعین است.

باقرزاده افزود: بر اساس برنامه زمانبندی با حضور استاندار اردبیل نشست و دیداری با سرمایه گذاران صاحبان واحدهای تولیدی، اقشار مختلف مردم خانواده های شهدا و جانبازان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هشت سرمایه گذار بومی و غیربومی برای اجرای طرح های مختلف گردشگری در سرعین اعلام آمادگی کردند، ادامه داد: این سرمایه گذاران حاضر هستند تا با اجرای طرح های مختلف بخش گردشگری به توسعه این حوزه کمک کرده و مجموعه های مختلف رفاهی آب درمانی هتل و دیگر طرح های خدماتی را اجرایی کنند.

باقرزاده از نهایی شدن اجرای مجتمع ورزشی خدماتی و آموزشی در سرعین با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و خاطر نشان کرد: با پشتیبانی مسئولان استانی پروژه آب معدنی حیران به زودی فعالیت خود را در سرعین آغاز می کند.

سرپرست فرمانداری سرعین اضافه کرد: در کمیسیون ماده ۱۱ موافقت لازم با اجرای این پروژه انجام شده تا تولید محصولات متنوع آب معدنی و نوشیدنی ها را با برند حیران در سرعین شاهد باشیم.


سرعین

صنعت گردشگری در شهرستان سرعین توسعه می‌یابد



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up