• شناسه خبر : 64339
  • تاریخ انتشار : 08 فروردین 1401 - 01:07

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از حضوری‌شدن کلاس‌های این دانشگاه از ۱۴ فروردین ماه خبر داد.

کلاس مدرسه

بهنام بهاری  از حضوری‌شدن کلاس‌های دانشگاه آزاد اردبیل از ۱۴ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۴ فروردین ماه سال جاری کلاس‌های درس در تمام مقاطع تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل اجرای این بخشنامه، ستاد استقبال از دانشجویان در دانشگاه آزاد اردبیل و به تبع آن در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تشکیل شده و تمام موارد در جلسه‌ای با رؤسای دانشکده‌ها بررسی و تصمیمات لازم در راستای تسهیل امور اتخاذ شد.

معاون آموزشی  در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی بیان کرد: خوابگاه حافظ برای دانشجویان خواهر غیربومی در رشته‌های غیرپزشکی و خوابگاه وهابزاده برای دانشجویان خواهر غیربومی در رشته‌های پزشکی آماده سکونت بوده و دانشجویان از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند و فقط کافی است به اداره امور دانشجویی دانشگاه مراجعه کنند.

بهاری با بیان اینکه حضور استادان و دانشجویان را ارج نهاده و تمام همکاران دانشگاه به‌ویژه حوزه آموزش برای ارائه خدمات آماده هستند، خاطرنشان کرد: با امید به خداوند متعال در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در کنار هم شاهد رشد و شکوفایی نسل جوان و به تبع آن کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up