• شناسه خبر : 64760
  • تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1401 - 10:05

میرمحمد سیدهاشمی بیان کرد: در همه پروژه های مشارکتی تحلیل های اقتصادی، ظرفیت سرمایه گذاران واقعی و صاحب صلاحیت آنان بررسی می شود تا بهترین نتایج حاصل شود.

محمد هاشمی: ظرفیت و صلاحیت سرمایه گذاران بررسی می شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: طرح های سرمایه گذاری و مشارکتی در شهرداری باید پیوست فنی و اقتصادی داشته باشند.

بررسی صلاحیت سرمایه گذاران مانع از انجام پروژه های ناقص می شود

وی به ابلاغ شیوه نامه جدید سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: در اساسنامه جدید سعی شده تا در کنار اجرای طرح های مختلف گزارش جامع از امکان سنجی فنی و تحلیل های اقتصادی از سوی سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان در طرح های مختلف ارائه شود تا ما بتوانیم به صورت مطلوب اجرای این طرح ها را در مدت زمان مشخص شده شاهد باشیم.

میرمحمد سیدهاشمی بیان کرد: در همه پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری در کنار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران واقعی و صاحب صلاحیت امیدواریم آنالیزهای دقیقی را از اجرای این پروژه ها در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فنی و عمرانی شاهد باشیم تا بهترین نتایج به دست آید.

عضو شواری شهر اردبیل خاطرنشان کرد: در راه اندازی دستگاه های شهربازی در شورابیل ما سعی کردیم در قرارداد جدید مدت زمان عقد قرارداد با پیمانکاران را سه تا چهار سال تعیین کنیم و در یک کار متفاوت قرار شده با نازل ترین قیمت امکانات بازی برای معلولان و کودکان کم توان ذهنی فراهم آید.

تفاهم نامه و قرارداد

ظرفیت و صلاحیت سرمایه گذاران بررسی می شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up