• شناسه خبر : 65030
  • تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1401 - 01:08

رئیس شورای شهر گفت: شورای شهر در برنامه کاری خود علاوه بر اتمام دو پروژه پل غیرهمسطح استان، برای تکمیل سایر پروژه های ناقص نیز اهتمام جدی دارد.

پروژه ساخت

عزم جدی شورای شهر برای تکمیل پروژه های ناقص


جواد انصاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور پنجم برای اولین بار قرارگاه خاتم اقدام به اجرای پروژه هایی در اردبیل کرد که قرارداد احداث ۴ پل غیر همسطح بسته شد؛ اما امروز در حالی که پل جام جم آماده افتتاح و پل نیایش بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد علاوه بر اتمام این دو پروژه، اهتمام‌ ما برای تکمیل سایر پروژه های ناقص نیز است.

وی به اجرای طرح ترافیکی با هدف کاهش ترافیک در میدان ورزش اشاره کرد و افزود: احداث احداث پل آقاباقر و بسیج نیز در دستور کار قرار دارد و و به زوری کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس شورای شهر ادامه داد: ما در بزرگراه شهدا جهت اینکه بنوانیم بزرگراهی بدون چراغ راهنمایی رانندگی داشته باشیم؛ مصوبه احداث زیر گذر حافظ را تصویب کردیم؛ احداث زیرگذر ججین نیز در سال آتی خواهد بود تا رینگ بزرگراه شهدا که مزین بنان بزرگراه شهید قاسم سلیمانی است بدون چراغ راهنمایی و رانندگی باشد.

انصاری به آب گرفتگی معابر در هنگام بارش باران اشاره کرد و گفت: این مشکل نیاز به اصلاح جدی دارد و از آن جایی که فاضلاب شهری جوابگوی ظرفیت شهر نیست در هنگام بارش باران با مشکل آب گرفتگی مواجهیم اما خوشبختانه با آماده باش نیروهای خدمات شهری و پای کار بودن مدیران مناطق مشکل آب گرفتگی دیروز نیز بلافاصله مرتفع شد.

خبرنگار: علی رضا وکیلی


مهندس پروژه عمرانی

تکمیل پروژه های ناقص در اولویت است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up