• شناسه خبر : 65289
  • تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1401 - 02:06

استاندار اردبیل گفت: پل معلق شیشه ای هیر الگوی موفق طرح گردشگری در کشور است.

سیدحامد عاملی: پل معلق شیشه ای هیر

دستگاه های اجرایی در ساماندهی پل معلق شیشه ای هیر اهتمام ویژه داشته باشند


سید حامد عاملی گفت: تکمیل زیرساخت‌های مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر از جمله ساماندهی و آسفالت جاده دسترسی و توسعه پارکینگ اولویت اساسی است که باید هرچه زودتر اجرایی شود و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار اردبیل در جلسه‌ای با مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر و نائب رئیس هیات مدیره پل معلق شیشه‌ای هیر بر حمایت عملی از سرمایه گذاران و مدیران مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: هم اکنون پل معلق شیشه‌ای هیر به الگوی موفق طرح گردشگری در کشور تبدیل شده و قطب جدید گردشگری محسوب می‌شود و باید موانع این پروژه و مطالبات سرمایه گذاران برطرف شود و با توجه به در پیش بودن فصل تابستان زیرساخت‌های این پروژه به طور کامل تکمیل شود.

عاملی بیان کرد: سرمایه گذاران پل معلق شیشه‌ای هیر ایده و طرح‌های نوین گردشگری در دیگر مناطق استان دارند که با حمایت همه جانبه این طرح‌های اجرایی می‌شود.

مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر نیز از حمایت‌های نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل، استاندار و فرماندار اردبیل و نمایندگان منطقه و مدیرکل میراث فرهنگی استان و مسئولان مربوطه استان و شهرستان اردبیل و بخشدار هیر و مسئولان شهر هیر قدردانی کرد و گفت: با حمایت مسئولان پروژه‌های بکر دیگری از جمله رستوران شیشه‌ای گردان برای نخستین بار در استان در مجموعه پل هیر راه اندازی می‌شود.

امیدوار افزود: امیدواریم با اهتمام جدی آسفالت جاده دسترسی مجموعه پل هیر هر چه زودتر انجام شود و زیرساخت‌های گردشگری در شهر هیر از جمله مراکز اقامتی و رستوران و سرویس‌های بهداشتی و پارکینک راه اندازی شود.

وی گفت: میراث فرهنگی استان در تکمیل زیرساخت‌های پروژه پل معلق شیشه‌ای هیر حمایت‌های همه جانبه‌ای داشته و اعتبارات خوبی اختصاص داده اند که قابل قدردانی است.


پله برقی پل عابر

مطالبات سرمایه گذاران پل معلق شیشه ای هیر برطرف شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up