• شناسه خبر : 66210
  • تاریخ انتشار : 28 خرداد 1401 - 03:00

عضو شورای شهر اردبیل گفت: مردم و رانندگان از فرسودگی ناوگان گلایه دارند که بهتر است نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل مورد توجه جدی قرار گیرد.

بهروز اسکندرپور: مردم و رانندگان از کیفیت اتوبوس‌ها راضی نیستند

به گزارش شهرخوان، عضو شورای شهر اردبیل گفت: در ماههای اخیر ترافیک به یکی از معضلات شهر اردبیل تبدیل گشته است و نظر به ترافیک فزاینده و تبعات منفی آن و نیز ورود گردشگران به شهر اردبیل، نیازمند تقویت و اصلاح ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر می باشیم.

وی گفت: با توجه به شروع عملیات عمرانی در ورودی های شهر و بدلیل بلند مدت بودن اتمام پروژه ها، یکی از راههای کاهش ترافیک تقویت و ساماندهی بروز ناوگان حمل و نقل عمومی است.

دکتر بهروز اسکندرپور ضمن تشکر از شهردار اردبیل در خصوص پیگیری و تلاش جهت جذب اعتبار و خرید اتوبوس های مدرن شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی در طول سالیان گذشته به لحاظ فرسودگی و مستهلک بودن اتوبوس‌ها با چالش های اساسی روبرو بوده و توجه جدی مسئولین مربوطه را می طلبید که با پیگیری و اقدام موثر شهردار محترم اردبیل روزهای خوبی برای ناوگان شهری شاهد خواهیم بود.

اتوبوس های حمل و نقل شهری در شان شهروندان باشد

دکتر اسکندرپور ادامه داد: ایستگاه های حذف شده خط واحد در مناطق مختلف شهر و شهرک های جدید باید احیا شوند.

بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با پیگیری شهردار اردبیل مقرر شد چندین دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری اردبیل افزوده شود که انتظار می رود در تابستان امسال شاهد فعالیت این اتوبوس‌ها در درون ناوگان شهری باشیم.

وی با اذعان به اینکه حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل دچار مشکلات جدی است افزود: در کنار نارضایتی مردم از کیفیت اتوبوس‌ها خود رانندگان نیز از فرسودگی ناوگان گلایه دارند که بهتر است نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل مورد توجه جدی قرار گیرد.

اسکندرپور به دو سال فعالیت اتوبوس های شهری و تاکسی در شرایط کرونایی با وضعیت خاص اشاره کرد و افزود: با توجه به حذف برخی ایستگاه ها در مسیر این اتوبوس ها لازم است احیای این ایستگاه ها به سرعت انجام و در خدمت شهروندان عزیز قرار گیرند.

وی ادامه داد: اتوبوس های جدید باید تهویه مناسب و مجهز به امکانات مدرن باشند تا شهروندان در حمل و نقل عمومی خود تردد راحت و ایمنی داشته باشند.

اتوبوس شهری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up