• شناسه خبر : 66276
  • تاریخ انتشار : 31 خرداد 1401 - 04:47

عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل دیرهنگام به بحث ساخت و ساز در جلوی مسجد کارشناسان اردبیل ورود پیدا کرده در حالی که عملیات ساختمانی روبه اتمام است.

سلامت صفری

سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بیان دلایل عدم همراهی خود با طرح توقف عملیات اجرایی ساخت و ساز مقابل مسجد کارشناسان اردبیل اظهار کرد: بنده به چهار دلیل این طرح را امضا نکرده و با آن همراه نبودم.

وی خاطرنشان کرد: دلیل اول اینکه پروانه این پروژه قبلا صادر و در یکی از جلسات رسمی شورای شهر حتی به این پروژه تخفیف ارائه شده است.

عضو شورای شهر اردبیل دلیل دوم را پرداخت هزینه از سوی هیئت امنای مسجد اعلام کرد و گفت: برای این پروژه پروانه صادر شده و هرچند اهالی منطقه با ضوابط آشنا نبودند اما با ضوابط خاص پروانه صادر شده است.

در این باره بخوانید: شهرداری به توسعه مسجد امام علی(ع) مجوز داده است

سلامت صفری به ورود دیرهنگام شورا به عملیات ساختمانی جلوی مسجد کارشناسان اشاره کرد و افزود: اهالی منطقه از توسعه مسجد امام علی کارشناسان نارضایتی محسوسی ندارند.

وی با اشاره به مخالفت خود با تقسیط 60 درصد خسارت تاخیر تادیه در 6 قسط بیان کرد: در کمیسیون تعداد چک ها و مبالغ آنها شفاف و روشن مشخص نشده و روح لایحه شهرداری هم باعث تشویق متخلفین می شود.

عضو شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تعدادی از سازندگان بنا که به موقع به عهد و پیمان خود عمل نکرده و به خاطر وصول نشدن چک خود در دادگاه نیز محکوم شده اند شایسته نیست باب تشویق در این زمینه گشوده شود.

️سلامت صفری خواستار اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضائی شد.

اظهارات سلامت صفری را اینجا بخوانید.

شورا

شورا به مسجد کارشناسان دیر ورود کرده است



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up