• شناسه خبر : 66646
  • تاریخ انتشار : 26 تیر 1401 - 12:45

عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری از سال آینده ردیف اعتبار مستقل برای روز اردبیل تعریف کند.

حبیب فتحی

شهرداری  اعتبار مستقل برای هفته اردبیل تعریف کند


️حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در تقویم مناسبت های شهری شهرداری ورود مناسبی داشته و در آستانه عید غدیر به همت شهرداری جشن ها و آئین های مناسبتی مردمی در حال برگزاری است.

️وی به نامه معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری برای کمک شهرداری به گرامیداشت برنامه های هفته اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: به جای پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان به حساب استانداری بهتر است ما خودمان متولی برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته اردبیل باشیم تا به دلخواه و به تناسب این ایام برنامه های مختلف تدارک دیده شده و قابلیت اجرایی داشته باشد.

️عضو شورای شهر اردبیل از شهردار به عنوان کلیددار شهر یاد کرد و گفت: چهارم مرداد به نام روز اردبیل و شیخ صفی الدین در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده و شایسته است به صورت فراگیر و در قالب دبیرخانه این روز و همچنین استفاده از ظرفیت های مردمی برنامه های گرامیداشت این هفته برگزار شود.

️فتحی افزود: بهتر است رویدادهای این هفته به صورت مردمی و با همراهی تشکل های مردم نهاد برگزار شود و از سال آینده نیز شهرداری ردیف بودجه مستقل برای برگزاری برنامه های این هفته پیشنهاد و شورا آن را مصوب کند.


حبیب فتحی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up