• شناسه خبر : 70660
  • تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401 - 01:00

به منظور سهولت در حمل و نقل مردم در سراسر ایران، شرکت های حمل و نقل بین شهری راه اندازی شدند.

شرکت باربری زاگرس بار یکی از پیشگامان ارائه خدمات حمل و نقل بار می باشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در ارسال از تهران به تمامی شهرستان ها و همچنین به مناطق مختلف تهران می باشد. هدف شرکت زاگرس بار این است که بتواند در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت خدمات حمل و نقل بار را برای مشتریان محترم انجام دهد. شما میتوانید باربری شهر قدس و سایر نقاط مد نظر خود را به زاگرس بار بسپارید و از حمل و نقل درست وسایل خود مطمئن شوید.

شهر قدس

ویژگی های حمل و نقل زاگرس بار

قیمت ثابت

اغلب اتفاق می افتد که فرد پشتیبان در زمان سفارش حمل و نقل، فرد مقرون به صرفه باشد. اما در نهایت باید هزینه بیشتری برای کامیون و همچنین دستمزد کارگران بپردازید. زاگرس بار اینطور نیست. هزینه زمانی که سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کردید نشان داده می شود و در همان زمان به صورت آنلاین پرداخت می کنید و نیازی به پرداخت هیچ چیز اضافه ای ای نخواهید داشت و اگر شخصی نیاز به پول بیشتری داشت با تماس با مرکز پشتیبانی از شما پشتیبانی می شود.

ایجاد شغل

مزایای خاصی که یک شرکت حمل و نقل ارائه می دهد ایجاد یک محل کار است. شغل وانت، نیسان ،کامیون و خاور برای حمل بار بسیار مهم است. رانندگان را می توان بدون واسطه و همچنین با بیمه استخدام کرد. به سادگی در سامانه به صورت آنلاین مشترک شوید و اطلاعات خود را تحویل دهید. سپس پس از تایید کارشناسان مربوطه وارد تیم خواهند شد. هزینه پرداخت هر سفارش بار تنها درصد کمی از آن است و مابقی به طور کامل به حساب رانندگان واریز می شود. هرچه درایورهای بیشتری در برنامه وجود داشته باشد، قیمت منصفانه تری برای ارائه قیمت منصفانه تری ارائه می شود.

جبران خسارت

یکی از خدمات ویژه ای که شرکت حمل و نقل بین شهری ما ارائه می دهد پرداخت خسارت ارسال و دریافت می باشد. از آنجایی که بار به دلیل شرایط مختلف آب و هوایی (مانند برف، باران و آفتاب گرم تابستان)، مسافت طولانی بین شهرهای مختلف ایران، حوادثی مانند تصادف، آتش سوزی یا واژگونی کامیون از شهری به شهر دیگر ارسال می شود ، همه چیز در مورد نیاز به بیمه خسارت انجام میشود. البته همه پرسنل و کارمندان ما همیشه به فکر سلامتی وسایل شما هستند اما همیشه بیمه نامه صادر می کنند.

صدور فاکتور الکترونیکی

صدور بارنامه یکی از الزامات حمل بار و تحویل به مالکان می باشد. اما از آنجایی که شرکت حمل و نقل ما تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد، فاکتور را به صورت الکترونیکی نیز صادر می کند. بارنامه یکی از مهم ترین مواردی است که صاحبان بار، رانندگان و شرکت های باربری به راحتی بار را ردیابی می کنند، از جاده ها و پلیس عبور می کنند یا در هنگام تحویل مشکلی ندارند.

پروتکل های بهداشتی

یکی از الزامات روزمره در دنیای امروز برای انجام هر کاری، رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است. حمل و نقل بار نیز از این قاعده مستثنی نیست و آنها باید به تمام پروتکل ها پایبند باشند. شرکت حمل و نقل ما رعایت ماسک و کارگران و همچنین نیاز به ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را برای همه رانندگان و کارگران آسان تر خواهد کرد. واگن های باری نیز ضدعفونی می شوند تا محموله شما آلوده نشود.

امکان گسترش بار

یکی از مزایای شرکت باربری ما این است که صاحبان هر شرکت حمل و نقل دیگری می توانند شرکت خود را گسترش دهند و مشتریان زیادی را جذب کنند. با ثبت نام قانونی در اپلیکیشن، می توانند رانندگان خود را ارسال کنند، از مشتریان رزرو دریافت کنند و هزینه بسیار کمی بپردازند. این برای فریم های ناآشنا بسیار موثر است.

رعایت ایمنی

رعایت قوانین ایمنی یک اصل بسیار مهم است که شرکت باربری ما همواره به آن پایبند بوده و کارشناسان معتقدند رانندگان باید این نکات را رعایت کنند. معاینه فنی کامیون ها به صورت دوره ای بررسی می شود و قبل از هر حرکت خودرو را چک می کند تا در صورت وجود مشکل، خودرو را تعمیر کند. راننده در زمان های معینی می ایستد تا کمی استراحت کند و سپس حرکت کند.

زاگرس بار

شرکت باربری زاگرس بار www.zagrosbaar.ir یکی از پیشگامان ارائه خدمات حمل و نقل بار می باشد که آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در ارسال از تهران به تمامی شهرستان ها و همچنین به مناطق مختلف تهران می باشد. ارائه خدمات باربری این شرکت با ارزان ترین نرخ باربری باعث شده است زاگرس بار به یکی از محبوب ترین شرکت های باربری تهران و برای افرادی که قصد کاهش هزینه های حمل و نقل و جابجایی انواع کالا را دارند تبدیل شود. آنها می توانند دنیای قراردادهای باربری را به عنوان خدمات حمل و نقل خود انتخاب کنند. شرکت زاگرس بار کلیه خدمات باربری و باربری خود را برای باربری شهری، حمل بندری و باربری مرزی تحت پوشش بیمه باربری ارائه می کند تا خیال شما از رسیدن به مقصد در امان بماند. این شرکت همواره در تلاش بوده تا ضمن ارائه آخرین روش های حمل و نقل دنیا، صرفه جویی در هزینه ها را برای مشتریان خود حفظ کند. واضح است که بالاترین کیفیت خدمات، اعتماد مشتریان را به شرکت حمل و نقل زاگرس بار القا کرده است. زاگرس بار برای باربری از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان، شرق، کامیون، تریلر و … استفاده میکند که متخصص حمل و نقل بار است به این معنا که برای حمل بار و تناژ مختلف طراحی شده است. آنچه نوع خودرو را تعیین می کند وزن و ابعاد بار است، بنابراین قبل از درخواست خدمات حمل و نقل باید این دو نکته را مشخص کنید. برای حمل بار سبک تا 3 تن در تهران، نیسان و ایسوزو در خدمت شما می باشد. زاگرس بار یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت حمل و نقل تهران می باشد که با رزومه کاری و سابقه درخشان در حمل و نقل درون شهری و بین شهری به عنوان معتبرترین باربری تهران شناخته می شود و برای کسانی که به دنبال یک باربری خوب هستند بهترین گزینه است. صدور کلیه مجوزهای چارتر ضروری، از جمله بارنامه و بیمه نامه، به شما این امکان را می دهد که آرامش داشته باشید .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up