• شناسه خبر : 7247
  • تاریخ انتشار : 20 خرداد 1398 - 11:52

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشاورزی پاسخ کشاورزان خسارت دیده را بدهد چرا که نوسانات قیمت محصولات کشاورزی در حال حاضر چالش‌هایی را برای کشاورزان به وجود آورده است.

صدیف بدری

وزارت کشاورزی باید پاسخ کشاورزان خسارت دیده را بدهد

به گزارش شهرخوان، صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: وزارت کشاورزی پاسخ کشاورزان خسارت دیده را بدهد چرا که نوسانات قیمت محصولات کشاورزی در حال حاضر چالش‌هایی را برای کشاورزان به وجود آورده است و این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست.

تبدیل بخش کشاورزی به بحران در صورت عدم برنامه‌ریزی صحیح

وی بیان کرد: کشاورزی به عنوان یک رکن مهم در کشور در طول چند سال گذشته با رشد خوبی روبه‌رو شده ولی علی‌رغم این مسئله چالش‌هایی نیز دارد که در صورت عدم برنامه‌ریزی صحیح مدیران این بخش به بحران تبدیل می‌شود که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توازن در تولید محصولات کشاورزی در حال حاضر به یک مشکل اساسی تبدیل شده است و در این زمینه عدم برنامه‌ریزی صحیح مدیران یک مشکل بزرگ‌تر شده است و این امر افزایش ناگهانی قیمت محصولات تولیدی را به دنبال دارد.

بدری تصریح کرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید شرایط را مدیریت کنند و این فجایع را پاسخگو باشند چرا که ناآگاهی از میزان تولید و ذخایر محصولات کشاورزی شرایط را به قدری فاجعه‌آمیز کرده است که در امر صادرات و واردات نیز با مشکل مواجه شده‌ایم و در این زمینه باید اقدامات مناسبی انجام داده شود.

فاجعه سیرکاران پارس آبادی 

وی با اشاره به یک نمود کامل در این زمینه نیز بیان کرد: سیرکاران پارس‌آبادی با این فاجعه روبه‌رو شدند و حتی مجبور به عرضه محصولات خود به پایین یک هزار تومان شدند که این امر سبب ناامیدی کشاورزان منطقه و نیز اظهار پشیمانی آنان از ادامه این شغل است.

سیر



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up