• شناسه خبر : 73236
  • تاریخ انتشار : 02 مرداد 1402 - 12:15

شرکت های سازنده کولر گازی ها سریع تر از گذشته هر بار مدل های جدید با قابلیت ها و تکنولوژی های جدید را به بازار عرضه می کنند و هر روز بهتر از دیروز در میان مشتریان جا باز می کنند.

شرکت های سازنده کولر گازی ها سریع تر از گذشته هر بار مدل های جدید با قابلیت ها و تکنولوژی های جدید را به بازار عرضه می کنند و هر روز بهتر از دیروز در میان مشتریان جا باز می کنند. پس برای خریدی بهتر و با کیفیت تر بایدقبل از انتخاب بهترین برند کولر گازی‌ مدل کولر و ظرفیتی که برای متراژ مکان شما لازم است را مشخص کنید.از مواردی که نقش بسزایی در کیفیت کولر گازی دارند، میتوان به نوع کمپرسور، میزان مصرف انرژی، برخورداری از تکنولوژی های هوشمند از قبیل سیستم اینورتر و قدرت پرتاب باد، و امکانات خدمات بعد از فروش اشاره کرد . زیبایی پنل داخلی نیز یکی دیگر از معیار های مهم و تاثیرگذار در انتخاب کولر گازی است که شرکت های مطرح، محصولاتی لوکس و مدرن را تولید و عرضه می‌کنند. فروشگاه اینترنتی شیکومال همانند دیجی کالا و دیگر فروشگاه های اینترنتی این محصولات پر فروش و با کیفیت را دارد و به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان کامل از اصالت کالا آن را خریداری نمایید.

169009628922

۴ برند برتر کولر گازی

جنرال: کولرهای گازی جنرال از محصولات محبوب در دسته کولرهای گازی بوده است و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و ویژگی‌های برتر، توانسته ‌اند جایگاه ویژه‌ای در بازار کولرهای خانگی و تجاری به دست آورند. کولرهای گازی جنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت ساخته می‌شوند. این برند از استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کند و محصولاتی با کیفیت و عملکرد برتر را به بازار عرضه می‌کند. کولرهای گازی جنرال با قدرت سرمایشی قوی و توان مصرفی مناسب طراحی شده‌اند. این ویژگی باعث می ‌شود تا در فصل‌های گرما، کولرهای جنرال به صورت مؤثری فضاها را خنک کنند. کولرهای گازی جنرال با طراحی مدرن و جذاب در بازار حضور دارند. طراحی‌های ساده و شیک باعث می‌شود که این کولرها به راحتی با دکوراسیون داخلی فضاها سازگاری داشته باشند. برند جنرال تلاش می ‌کند تا محصولاتی با کارایی انرژی بالا ارائه دهد. با استفاده از تکنولوژی‌های مدیریت مصرف انرژی، کولرهای گازی جنرال به صورت بهینه از انرژی استفاده می‌ کنند و میزان مصرف انرژی را به حداقل می‌ رسانند. کولرهای گازی جنرال از یک فن برای مکش هوای محیط استفاده می‌کنند. این فن هوای گرم را از محیط جذب کرده و به داخل واحد کولر هدایت می‌کند. گاز خنک کننده با افزایش فشار به حالتی با دمای بالاتر تبدیل می ‌شود. سپس این گاز از طریق لوله ‌های مخصوصی به واحد خنک ‌کننده (کوئل) منتقل می‌شود. در واحد خنک ‌کننده، گاز خنک کننده در معرض هوا قرار می‌ گیرد و حرارت را به هوا منتقل می‌کند. این باعث خنک شدن هوا می‌شود و هوای خنک تولید شده به سمت داخل اتاق عبور کرده و محیط را سرد می‌ کند.برای مثال کولر گازی جنرال شکار18000جزو بهترین برند های کولر گازی در بازار می باشدو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

کولر

 

ال‌جی:شرکت ال جی (LG) بدون شک یکی از بزرگ ترین و معتبرترین برندها در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع از جمله کولر گازی ال جی در جهان می باشد. تولید بیش از 12 میلیون دستگاه کولر گازی ال جیدر سال، بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا، بهینه سازی محصولات در جهت کاهش هزینه و مقرون به صرفه بودن، بازاریابی دقیق و بسیاری عوامل دیگر باعث شده کولر گازی ال جی حدود 20 درصد از کل فروش کولر گازی و اسپلیت را در بازار جهانی در اختیار داشته باشد

شرکت ال جی در تولید کولرهای گازی و اسپلیت‌های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند. کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در انواع اسپیلت ال جی می باشد، همچنین کمپرسورهای اسکرال عمدتا در کولرهای گازی ایستاده با ظرفیت بالا استفاده می شود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد، مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت‌های کم مصرف شناخته می شوند. همچنین گاز مبرّد استفاده شده در انواع اسپلیت ال جی معمولا از دو نوع R22 و R410a می باشد.

گری:شرکت گری از معتبر ترین شرکتهای تولید کننده  کولر گازی میباشد. کولر گازی گری ساخت کشور چین و یکی از بهترین و باکیفیت ترین کولرهای گازی است، کیفیت وثبات کولر گازی گری با توجه به تولید و فروش بالا تضمین شده است. این کولر گازی در شرایط آب و هوایی مختلف مورد آزمایش قرار گرفته تا کارایی آن را در آب و هوای مختلف ارزیابی شود که در نتیجه این آزمایشات بهترین کارایی و بیشترین عملکرد را به ارمغان آورده است. کولر گازی گری جزء بهترین کولرهای گازی میباشد زیرا در آن به جای گازR22از گازR410به کار برده اند که به سبب این نوع گاز، عملکرد سرمایشی و گرمایشی را بهبود بخشیده و باعث افزایش طول عمر و دوام بالای آن شده است. این کولر گازی از تکنولوژی اینورتر برخوردار است که با کنترل مصرف انرژی، آنرا به میزان حداقل رسانده تا در هنگام مصرف مداوم آن انرژی کمتری مصرف شود. شرکت گری در کولر های گازی خود انواع کمپرسور های پیستونی، روتاری و انواع کمپرسورهایی که دارای کیت اینورتر هستند به کار برده است. کمپرسور پیستونی را در انواع کولرهای گازی پنجره ای گری به کار برده اند و همچنین کمپرسور روتاری جزء رایج ترین نوع کمپرسور مصرفی در کولرهای گازی گری میباشد. در نهایت کولر های گازی که در آنها کمپرسور دارای کیت اینورتر به کار رفته است مصرف انرژی و برق کمتری را دارا میباشند که به عنوان کولرهای گازی کم مصرف شناخته شده اند.

169009629065

کریر:کولر گازی کریر اینورتر سریQHGدر سایز های 12000، 18000 و 24000 تولید شده است. تفاوت این مدل با مدلQHAدر سه مؤلفه است. اولی در طراحی پنل ها است که این سری ساده طراحی شده اما سریQHAاکلیل دار است و مورد دوم ابعاد و وزن موتور ها است که سریQHGابعاد کمپرسور بزرگ تری نسبت به سریQHAدارد و فضای بیشتری را می تواند خنک کند. مورد سوم سیستم کنترل آمپر است که می توانید حین کار کردن مصرف برق را کاهش دهید که سریQHGاین سیستم را دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته کولر گازی کریر ، کارایی بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. این کولرها با استفاده از فناوری‌های مدرن و قطعات با کیفیت برای کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بالا طراحی شده‌اند.

همچنین، مجهز به سیستم‌های هوشمندی هستند که قابلیت تنظیم خودکار دما و سرعت فن را دارند، به این ترتیب مصرف انرژی بهینه می‌شود. این مدل دارای فیلتر تصفیه هوا می‌باشد و هوا را از هر نوع آلودگی مبرا می کند، به این ترتیب فضای تمیزی برای تنفس ایجاد می‌کند. همچنین دارای قدرت خنک کنندگی سریعFast Coolingبوده و برای مواقع نیاز در کمترین زمان فضا را سرد می‌نماید. کریر از گازR410aبرای کاهش مواد شیمیایی در هوا و همچنین کاهش مصرف انرژی استفاده کرده است که به نسبت رقبا از مزیت بهتری برخوردار است. اگر به یکی از بهترین های این مورد اشاره کنیم می توانیم بگوییم کولر گازی اینورتر کریر 12000یکی از بهترین های این برند می باشد که در میان کاربران و مشتریان بسیار محبوب می باشد و مورد توجه قرار گرفته است.

سخن پایانی

در بالا ۴ برند عالی و با کیفیت را به شما معرفی کردیم و در انتخاب بهترین کولر گازی شما را راهنمایی کردیم و باید توجه داشت که در انتخاب کولر گازی حساس باشید و تمامی جوانب آن از جمله موتور٫ کمپرسور و طراحی آن را در نظر بگیرید زیرا هر کدام از این موارد به نوبه خود تاثیر به سزایی در کیفیت محصول دارند و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که کولر گازی را با توجه به متراژ فضای خود و همچنین آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید باید انتخاب کرد که کارایی و بازدهی محصول تا حد زیادی بالا رود و کولر گازی تا سالیان سال به خوبی کار کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up