• شناسه خبر : 73257
  • تاریخ انتشار : 02 مرداد 1402 - 03:34

یکی از برندهای خوش نام ایرانی، برند زاگرس است که فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. اولین محصولات تولید شده تحت نظر این…

R13K 452

یکی از برندهای خوش نام ایرانی، برند زاگرس است که فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرد. اولین محصولات تولید شده تحت نظر این برند، ماشین ظرفشویی صنعتی بودکه کاربرد زیادی در آشپزخانه‌های صنعتی دارد. در سال 1395 اقدام به تولید محصولات متنوعی نظیر مایع ظرفشویی کرد که آسمین نامیده شدند. محصولات این برند کیفیت بالایی داشته و قدرت تمیز کنندگانی بی نظیری دارند. در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی محصولات شرکت آسمین بپردازیم.

محصولات شرکت آسمین کدامند؟

برند آسمین طی سال‌ها فعالیت خود محصولات با کیفیتی نظیر ژل و مایع لباسشویی عرضه کرده است که با کمک آن می‌توان لکه‌های سخت ظروف یا لباس‌ها را به طور کامل از بین برد. محصولات این برند کمترین آسیبی به خود دستگاه و لباس‌ها وارد نکرده و می‌توان آن را جز بهترین محصولات موجود در بازار دانست. غلظت مناسب محصولات شرکت آسمین به شما اجازه خواهد داد برای دفعات متعدد از آن‌ها استفاده کنید که همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه‌های ماهانه می‌شود.

ژل ماشین ظرفشویی آسمین

برای تمیز شدن ظروف کثیف، می‌توانید از ژل ماشین ظرفشویی آسمین استفاده کنید. این ژل قدرت تمیز کنندگی بسیار بالایی داشته و می‌توانید انواع لکه‌های سخت وچربی را از روی ظروف تمیز کند. ترکیبات این ژل مانع از ایجاد رسوب در داخل ماشین ظرفشویی شده و به طول عمر آن کمک می‌کند. اگر به دنبال شوینده‌ای هستید که علاوه بر تمیز کردن ظروف، به حفظ طول عمر دستگاه هم کمک کند، ژل ماشین ظرفشویی آسمین انتخاب ایده‌آلی خواهد بود. این ژل در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می‌شود. برای ماشین‌های ظرفشوی بزرگ که در آشپزخانه‌ها نصب می‌شوند، ژل مخصوصی تولید شده که به حفظ کیفیت ظروف و تمیزی آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

R13K 453

مایع لباسشویی آسمین

مایع لباسشویی آسمین در دو نوع صنعتی و خانگی تولید شده تا بسته به نیاز خود و رنگ لباس، بتوانید مدلی مناسب را انتخاب کنید. مایع لباسشویی جنرال برای از بین بردن لکه‌های سخت به کار رفته و می‌تواند به خوبی رنگ لباس‌ها را حفظ کند. برای شستن لباس‌های تیره و مشکی باید از مایع لباسشویی مشکین شوی استفاده کنید تا کیفیت رنگ لباس به همان حالت اولیه باقی بماند. از آنجایی که پوست کودکان حساسیت بیشتری نسبت به پول بزرگسالان دارد، مایع لباسشویی مخصوص لباس کودک تولید شده است که هیچ ماده مضری در آن وجود نداشته و به حفظ کیفیت و بافت لباس کمک زیادی خواهد کرد.

R13K 454

مایع دستشویی آسمین

مایع دستشویی آسمین انتخابی مناسب برای افرادی است که پوست دست حساسی داشته و به دنبال مایعی هستند که آسیبی به پوست آن‌ها وارد نکند. این مایع معطر بوده و رایحه‌ای خوش از خود بر جای می‌گذارد. از جمله ویژگی‌های مهم مایع دستشویی آسمین، آبرسانی آن است که موجب جوانسازی پوست شده و از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری خواهد کرد.

چنانچه برای خرید محصولات شرکت آسمین نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم در اختیار شما قرار گیرد. محصولات این برند با بهترین کیفیت و قیمت خدمت شما ارائه خواهند شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up