• شناسه خبر : 11213
  • تاریخ انتشار : 24 مرداد 1398 - 12:01

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بانک‌های عامل برای احداث فاضلاب اردبیل و نمین اختصاص داده شده است.

صدیف بدری

به گزارش شهرخوان، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از روستاهای این استان از راه و آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند و نیازمند توجه ویژه مجلس و دولت هستند.

برطرف کردن مشکلات راه و با احداث مجتمع آبرسانی با توزیع قیر رایگان

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: یکی از مشکلاتی که مردم روستاهای منطقه از آن رنج می‌برند نبود راه و آب سالم است که تلاش می‌شود با توزیع قیر رایگان بخشی از مشکلات راه و با احداث مجتمع آبرسانی بخشی از مشکلات آب روستاها برطرف شود.

آسفالت

وی اظهار داشت: برای تامین قیر رایگان ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد مسکن و برای تامین آب آشامیدنی روستاهای این استان ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

نامطلوب بودن وضعیت بیشتر راه‌های روستایی استان

بدری وضعیت بیشتر راه‌های روستایی استان را نامطلوب خواند و افزود: برای احداث و بازسازی راه‌های روستایی اقدامات خوبی صورت نگرفته و باید این خواسته جزو مطالبات مردم در سفر رئیس جمهوری به استان مطرح شود.

بدری درباره احداث شبکه فاضلاب اردبیل و نمین افزود: هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با مشارکت بانک‌های عامل برای احداث فاضلاب اردبیل و نمین اختصاص داده شده است.

کانال فاضلاب

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بهسازی ادامه داد: در ۲ سال اخیر ۲ هزار میلیارد ریال برای بهسازی باند دوم و ایجاد کف دوم فرودگاه اردبیل اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به سرنوشت منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل افزود: شورای نگهبان ایراداتی به لایحه این منطقه آزاد داشت که به نظر می‌رسد این ایرادات برطرف شده و تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث تونل دوم اتوبان نمین ، آستارا خبر داد و گفت: این مبلغ از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود و بزرگراه های نمین – آستارا، اردبیل – سرچم و نیر – سراب در بودجه سال جاری اعتبارات ویژه ملی دریافت می‌کنند.


اخبار استان اردبیل | صدیف بدری | نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین | فاضلاب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up