• شناسه خبر : 11383
  • تاریخ انتشار : 28 مرداد 1398 - 11:33

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات بهسازی،شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای کمر از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اجرا می شود.

علی رحمتی

به گزارش شهرخوان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طرح های عمرانی حوزه راهداری اردبیل اجرا می شود.

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل توسعه و آبادانی راه روستای کمر را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه درسال جاری شاهد تسهیل در عبور ومرور اهالی پرتلاش روستاهای کمر هشجین، گاو و بخش کاغذکنان استان آذربایجانشرقی خواهیم بود.

اتمام مراحل اجرای عرشه پل 120 متری با سه دهنه 40 متری بر روی رودخانه قزل اوزن

وی حل مشکلات مردم و خدمت به آنان را بزرگترین مدال افتخار برای مسئولان دانست و افزود: در بازدید فنی امروز که معاون بنیاد برکت نیز حضور داشت تصمیمات لازم جهت حل مشکلات اعتباری طرح و اتمام مراحل اجرای عرشه پل 120 متری با سه دهنه 40 متری بر روی رودخانه قزل اوزن اتخاذ شد.

جاده روستایی

بهسازی 7 کیلومتر از مسیر روستای کمر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به این که طرح های عمرانی حوزه راهداری اردبیل اجرا می شود افزود: 7 کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر چندین سال قبل اجرا شده بود و 7 کیلومتر دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال بهسازی، شن ریزی و ترانشه برداری است.

رحمتی با بیان اینکه با دستور وزیر راه و شهرسازی و تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرای این پروژه در اولویت کاری راهداران دیار سبلان قرار گرفته تصریح کرد: عملیات بهسازی،شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای کمر از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال با مشارکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اجرا می شود.

عضو شورای اداری استان اردبیل حجم خاکبرداری این پروژه را 175 هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به اینکه سطح ارتفاع اجرای این پروژه 750 متر است گفت: اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجانشرقی انجام خواهد شد.


اخبار استان اردبیل | علی رحمتی | مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل | بهسازی راه ارتباطی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up