• شناسه خبر : 11491
  • تاریخ انتشار : 01 شهریور 1398 - 09:19

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل با تولید ۴و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی در سال و چشم‌انداز افزایش تولید محصولات تا ۵و نیم میلیون تن نیاز به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای و هوایی دارد.

اکبر بهنام جو

به گزارش شهرخوان، استاندار اردبیل گفت: در سفر ریاست جمهوری، جاده‌های استان جزء مطالبات اصلی خواهد بود و برنامه‌ریزی برای احداث ۳۵۰ کیلومتر بزرگ‌راه طی سه سال آینده با اولویت جاده‌های شمال استان انجام خواهد شد.

اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری، جاده‌های استان جزء مطالبات اصلی خواهد بود و برنامه‌ریزی برای احداث ۳۵۰ کیلومتر بزرگ‌راه طی سه سال آینده با اولویت جاده‌های شمال استان انجام خواهد شد.

افزایش بزرگراه های اردبیل تا پایان امسال

وی افزود: استان اردبیل ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه دارد و تا پایان امسال این رقم به ۲۰۰ کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار اردبیل از اتمام نقشه‌برداری اتصال راه آهن ایران به جمهوری آذربایجان خبر داد و بیان کرد: استان اردبیل با تولید ۴و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی در سال و چشم‌انداز افزایش تولید محصولات تا ۵و نیم میلیون تن نیاز به توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای و هوایی دارد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در سند چشم‌انداز ۱۴۰۰ مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار گرفته که در همین جهت توسعه و احداث بزرگراه پارس آباد- اردبیل طی سه مناقصه در حوزه نقشه‌برداری و راه تا پایان سال انجام خواهد شد.


اخبار استان اردبیل | اکبر بهنام جو | استاندار اردبیل | حمل و نقل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up