• شناسه خبر : 11935
  • تاریخ انتشار : 10 شهریور 1398 - 09:47

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌‌های گردشگری استان، احداث مرکز رفاهی تامین اجتماعی در شهرستان سرعین را راه‌کاری مناسب جهت خدمات‌دهی به جامعه تحت پوشش این سازمان عنوان کرد.

اکبر بهنام جو

به گزارش شهرخوان، اکبر بهنام جو با تاکید بر لزوم احداث مرکز درمانی جدید در اردبیل گفت: بیمارستان تامین اجتماعی سبلان در مرکز استان اردبیل هیچ تناسبی با افرایش نرخ جمعیتی این شهر ندارد.

رفع مشکلات احداثی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین و گرمی

استاندار اردبیل در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با تاکید بر اجرایی نمودن مصوبات سفر وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رفع مشکلات احداثی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نمین و گرمی شد.

بیمارستان

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان تامین اجتماعی سبلان در مرکز استان اردبیل هیچ تناسبی با افرایش نرخ جمعیتی این شهر ندارد، احداث مرکز درمانی دیگر در شهر اردبیل را ضروری دانست.

استاندار اردبیل با بیان اینکه قدم‌های مثبتی در جهت ایجاد اشتغال علی‌الخصوص در مناطق محروم و روستایی در این استان برداشته شده، یکی دیگر از نیازهای منطقه را تخصیص سهمیه بیمه تامین اجتماعی فرش‌بافان در کارگاه‌های متمرکز برشمرد.

احداث مرکز رفاهی تامین اجتماعی در شهرستان سرعین

بهنام‌جو با اشاره به ظرفیت‌‌های گردشگری استان اردبیل، احداث مرکز رفاهی تامین اجتماعی در شهرستان سرعین را راه‌کاری مناسب جهت خدمات‌دهی به جامعه تحت پوشش این سازمان عنوان کرد.

سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در این دیدار با قول مساعد درخصوص عملیاتی نمودن فرایند رفع این مشکلات و موانع اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تهاتر با شهرداری‌ها روند اجرایی موارد مطرح شده کلید خواهد خورد.


نامتناسبی بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل با نرخ افزایش جمعیت



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up