• شناسه خبر : 13334
  • تاریخ انتشار : 08 آبان 1401 - 12:51

ال سی دی یا همون نمایشگرها به عنوان یکی از مهم ترین بخش های یک لپ تاپ محسوب می شود.

چنانچه در ال سی دی خرابی یا شکستگی رخ دهد بی شک دسترسی شما به محتوای سیستم غیر ممکن می گردد. مشکلات این قطعه گسترده تر از شکستگی و موارد مشابه خواهد بود و شامل مواردی مانند تعویض ال سی دی مک بوک، روشن نشدن صفحه نمایش مک بوک، تار شدن، سیاه شده و … می شوند. گاها در مواردی جهت تعمیر LCD مک بوک به تعویض فلت ها و یا حتی خود ال سی دی صورت می گیرد. امروزه مراکز زیادی اقدام به تعمیر لپ تاپ اپل و تعمیر آنتن آیفون 7 می نمایند که در این شرایط باید توجه کنید که مرکز مورد نظر به عنوان نمایندگی تعمیرات فعالیت داشته باشد. در صورتی که مراحل تعمیرات به صورت اشتباه عمل کند باعث خرابی بیشتر در نمایشگر خواهد شد.

macbook-pro-retina-display-replacement-a1398a1425a1502.jpg

تعویض ال سی دی مک بوک

وجود خطوط راه راه عمودی یا افقی در صفحه نمایش که با ضربه به مانیتور و جابجایی آن عوض می گردد.

ال سی دی مشکی شده و در صورت حرکت عمل خواهد کرد.

قرمزی یا صورتی شدن تصویر با روشن شدن و در نهایت سیاه.

تاریکی ال سی دی پس از روشنی و مشاهده نور و تصویر به سختی انجام می شود.

ال سی دی سیاه یا سفید می شود و در صورتی که مانیتور خارجی وصل می شود لپ تاپ سالم به نظر می رسد.

ال سی دی مک بوک پس از  چند بار چشمک  سیاه می شود.

ال سی دی پس از افتادن شکسته و تصویری پخش نمی کند.

این موارد تعدادی از خطاها ی پر تکرار در خرابی مک بوک  می باشد.به طور کلی همه این موارد قابل تعمیر می باشند لذا در صورتی که مک بوک، آیپد یا آیفونی دارید که با این دسته مشکلات مواجه شده به مراکز معتبر ارسال کرده و اقدام به تعمیر نمایید.

تعمیر لپ تاپ اپل

خرابی درنمایشگر لپ تاپ معمولا به علت مشکلات و ایرادهای نرم افزاری یا سخت افزاری رخ می دهد. ویروسی شدن لپ تاپ می تواند مشکلاتی  را  در نمایش تصویر ایجاد کند. ولی از اصلی ترین عواملی که به شکل مستقیم باعث خرابی ال سی دی لپ تاپ می شود، ریختن آب یا هر نوع مایعات دیگه ای روی این بخش می باشد. در این صورت، رطوبت وارد ال سی دی می شود و برد به شدت آسیب خواهد دید. در این صورت می بایست اقدام به تعمیر لپ تاپ اپل نمایید.

برد های ولتاژ، به عنوان قطعه ای مهم در LCD لپ تاپ می باشند که در صورت آسیب دیدن، مشکلات جدی رو به وجود می اورند. خرابی مادربرد، باعث نمایش خطوطی در تصویر خواهد شد و در اخر خرابی اینورتر هم از دیگر دلایل در تعمیر ال سی دی لپ تاپ APPLE  می باشد. توصیه می شود جهت تعمیر لپ تاپ اپل زودتر اقدام نمایید در صورت عدم رسیدگی ناچار به پرداخت هزینه بیشتر خواهید شد.

تعمیر آنتن آیفون 7

مشکل آنتن دهی آیفون ۷ و ۷ پلاس به وسیله افرادی که به عنوان کاربر از آن استفاده می کنند گزارش می شود. این مشکل امکان دارد به دلیل مواردی همچون مشکلات شبکه، تنظیمات آیفون، اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری رخ دهد. همه این موارد منجر به آن شده تا آنتن دهی گوشی ضعیف گردد و یا حتی با خطای “No Service” و آنتن ندادن آیفون ۷  رو به رو شوید. این مشکل باعث اختلال در برقراری تماس، ارسال پیام، اتصال به شبکه اینترنت از طریق سیم کارت و … خواهد شد. در این شرایط می بایست اقدام به تعمیر آنتن آیفون 7 نمایید. توجه داشته باشید که این کار توسط افراد متخصص صورت گیرد.

iphone-8-8-plus-hands-on-3.jpg

حل مشکل آنتن آیفون 7

قبل از شروع عیب یابی و تست روش های  اطمینان یابید که ایراد  آنتن ندادن آیفون ۷ شما به دلیل اختلالات موقتی اپراتور سیمکارت نباشد. لذا در صورتی که سیم کارت شما همراه اول، ایرانسل، رایتل و … می باشد، بعد از بررسی مشکل از سوی اپراتورهای مرتبط رخ نداده باشد. ضمن اینکه مطمئن باشید سیم کارت شما از سوی اپراتور قطع نگردیده است. راه اندازی مجدد گوشی یکی از راه های ساده برای مشکلات شبکه همچون No Service  می باشد، معمولا در اثر یک اختلال کوچک سیستم عامل رخ می دهد. گاها تنها با یک راه اندازی ساده  این مشکلات برطرف می شوند. شما می توانید از طریق منو به راحتی یکبار گوشی را خاموش و روشن کنید. ضمن اینکه با فشار دادن دکمه پاور و ولوم پایین به صورت همزمان ، می توانید  ۱۰ الی ۲۰ ثانیه نگه داشته و زمانی که لوگوی Apple نمایش داده شد، هر دو دکمه را رها کنید.

images 1667049452

امروزه با گسترش حضور گوشی‌ های هوشمندِ اپل، بازار تعمیرات گوشی اپل نیز افزایش داشته است. تعمیرات اپل با تمرکز بر نرم ‌افزار و سخت ‌ا فزار این محصولات در مراکز مختلفی انجام می گیرد. مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار یکی از مراکز معتبر می باشد که با بهره گیری از شیوه‌های نوین تعمیر و ترمیم گوشی ‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می نماید. لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر لپ تاپ را نیز به صورت تخصصی نیز می گیرد. ایراداتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز از جمله خرابی های گوشی اپل می باشد که در مرکز اپل آچار قابل تعمیر می باشند.

مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیر لپ تاپ اپل و آیفون می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آیفون 5 و تعمیر هندزفری اپل خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up