• شناسه خبر : 26334
  • تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1399 - 05:17

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تداوم تعطیلی سالن‌های ورزشی سرپوشیده استان اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

تعطیلی

 

سجاد انوشیروانی گفت: به علت ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت ماه تمامی سالن‌های سرپوشیده بسته خواهد ماند و آخر اردیبهشت ستاد کرونا تصمیمات جدیدی را اتخاذ خواهد کرد که امیدواریم این تصمیمات به نفع تمام جامعه و در راستای سلامت مردم باشد.

او با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اردبیل به زودی برگزار و رئیس هیات مشخص خواهد شد تا هیات بتواند با برنامه ریزی دقیق اهداف خود را پیگیری کند بیان کرد: در حال حاضر ۴۲ باشگاه ووشو وجود دارد و این هیات تنها در یک شهرستان استان فعال است که باید این تعداد تا پایان سال افزایش یابد تا شاهد کشف استعداد‌های نهفته از تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه رشته ووشو در استان دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی است گفت: در طول سال‌های گذشته کسب مدال‌های خوشرنگ در میادین ملی و بین المللی برای کشورمان توسط ورزشکاران دیار سبلان منجر به سربلندی ایران اسلامی شده است و از قهرمانانی که در سال گذشته موفق به کسب مدال شدند حمایت ویژه خواهد شد.

انوشیروانی بیان کرد: در بحث داوری رشته ووشو هم ۷ داور در سطح کشور و یک داور در سطح بین المللی قضاوت می‌کنند.

او اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال جاری در راستای رفع مشکلات و موانع هیات‌های ورزشی گام‌های موثری برخواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up