• شناسه خبر : 26925
  • تاریخ انتشار : 02 خرداد 1399 - 06:53

شهردار اردبیل گفت: همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس رژه خودرویی خودروهای سبک و سنگین شهرداری اردبیل برگزار شد.

حمید لطف اللهیان

 

حمید لطف اللهیان عنوان کرد: باتوجه به این‌که به خاطر شیوع ویروس کرونا ظاهر اجرای راهپیمایی روز قدس با تصمیمات عاقلانه و عالمانه مسئولان تغییر پیدا کرده و امسال راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشد، اما به هیچ وجه تغییری در اصل رویکرد عدالت‌خواهانه مردم اردبیل دوشادوش مسلمانان جهان در حمایت از فلسطین ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل امسال نیز در روز جهانی قدس اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و متناسبی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کرد افزود: ایستگاههای فرهنگی با حضور کارکنان شهرداری اردبیل در سطح شهر برپا شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: این ایستگاه‌ها با هدف پخش نماهنگ‌های مقاومتی در شهر برپا شده و برنامه متنوع و فرهنگی دیگر با محوریت مقاومت از جمله اجرای گروه سرود، اجرای نمایشگاه عکس خیابانی و همایش بانوان در محکوم کردن رژیم کودک‌کش صهیونیست نیز امروز اجرا شد.

لطف‌اللهیان ضمن اعلام انزجار کارمندان مجموعه شهرداری اردبیل از رژیم صهیونیستی و محکوم نمودن ستمگری‌های و فزون خواهی‌های ظالمانه استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: رژه خودرویی خودروهای سبک و سنگین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل حاوی پیام‌های مقاومت و تمثال مبارک شهدای مقاومت در شهر اردبیل برگزار شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up