• شناسه خبر : 28776
  • تاریخ انتشار : 29 خرداد 1399 - 09:14

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: موقوفه حاج نصیر درگاهی نیر تعیین تکلیف می شود.

مهدی ستوده

جلسه تعیین تکلیف موقوفه حاج نصیر درگاهی با حضور مدیرمحترم حقوقی شهرک های دامپروری کشور ،مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل،مدیرکل محترم جهادکشاورزی و فرماندار محترم شهرستان نیربرگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل ضمن اشاره به موقعیت استراتژیک این موقوفه در شهرستان نیر گفت: برای دستیابی به جهش تولید می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذاری در موقوفات استفاده کرد.

وی افزود:هدف اصلی این جلسه ایجاد شهرک دامپروری در موقوفه حاج نصیر درگاهی در شهرستان نیر است که بعد از تثبیت کامل موقوفه و با هدف ایجاد اشتغال خواهد بود.

دکترستوده با اشاره به اینکه بخش‌های کشاورزی از جمله ظرفیت‌های این استان برای توسعه اقتصادی به شمار می‌رود، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از موقوفات نیز به زمین‌های کشاورزی اختصاص دارد که ایجاد شهرک دامپروری در موقوفه حاج نصیر درگاهی از جمله طرح های مهمی است کهدر دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین دکترستوده اظهار کرد: برای دستیابی به جهش تولید باید فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی و حتی فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌های مولد کشور انجام می‌شود، به تولیدنیز ارتباط داشته باشد تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال گام های عملی برداریم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up