• شناسه خبر : 29067
  • تاریخ انتشار : 02 تیر 1399 - 10:15

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: مشارکت اجتماعی و کاربردی کردن هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی ضامن پایداری و ثبات امنیت و پیشگیری از سرقت است.

پلیس نیروی انتظامی

سرهنگ کیوان زرین کلاه با تاکید بر این‌که پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه سارقان در اولویت مأموریت‌های پلیس مشگین شهر قرار دارد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی های جامع و مدونی در رابطه با مبارزه با سارقان با تکیه بر هدفمندسازی برنامه آموزش همگانی و اطلاع رسانی هشدارهای انتظامی اندیشیده شده است.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مطلوب مردم با پلیس در اجرای طرح تشدید مبارزه با سارقان، تصریح کرد: مشارکت اجتماعی و کاربردی کردن هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی ضامن پایداری و ثبات امنیت و پیشگیری از سرقت است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر افزود: با تلاش‌های انجام شده در راستای اجرای طرح‌های پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان نتایج خوب و مثبتی حاصل شده و مردم در این خصوص بیشتر از گذشته احساس امنیت می‌کنند.

زرین کلاه از اجرای طرح تشدید مبارزه با سارقان خبر داد و گفت: در این طرح که به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار شد ٢١ سارق در چند عملیات پلیسی دستگیر و ١٧ فقره پرونده سرقت کشف شد.

وی از کشف تعدادی اموال مسروقه از سارقان شامل یک دستگاه سواری پراید و دوچرخه در شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مأموران انتظامی اموال مسروقه کشف و تحویل مالکین خود شد و سارقان با تشکیل پرونده جهت تعیین مجازات و احقاق حقوق افراد متضرر از این سرقت‌ها تحویل مقام قضائی شدند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up