• شناسه خبر : 29936
  • تاریخ انتشار : 12 تیر 1399 - 11:50

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: عزت و کرامت مردم را نباید با تصمیم خام خود شکسته و یا به آن خدشه وارد کنیم.

رحیم آقازاده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما منتخب مردم هستیم و باید از حق و حقوق آنها در همه سطوح دفاع کنیم که در این بین ضرورت دارد اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

وی به قیمت‌گذاری نامناسب نان و نرخ تاکسی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: معلوم نیست مسئولان ما با چه رویه غلط و تدبیر نامناسب چنین تصمیم‌های خامی می‌گیرند که حتی مردم در خرید نان و پرداخت هزینه حمل و نقل خود شرمنده و مدیون یکدیگر می‌شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: باید قیمت‌گذاری‌ها به شکل مقطوع و رند انجام شود تا بدون دغدغه و نگرانی پرداختی مردم انجام شده و گرفتار پیدا کردن پول خرد نباشند.
آقازاده افزود: همه وظیفه دارند با تصمیم درست سهولت کار را برای مردم ایجاد کنند تا با کمترین دغدغه و نگرانی این امر اتفاق بیفتد.

وی ضرورت نصب دستگاه‌های کارتخوان را در تاکسی‌ها و وسایط نقلیه عمومی یادآور شد و بیان کرد: در صورت استفاده از کارتخوان دیگر دغدغه درگیری بین راننده تاکسی و مسافر به وجود نمی‌آید که نمونه موفق این کار را در کارت بلیط اتوبوس شاهد هستیم.

به جای کدورت همفکری و مشورت در راس کارها قرار گیرد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل در نطق پیش از دستور جلسه صدودهم شورای شهر اردبیل اظهار کرد: روزگار قریب امروز نمادی از وعده قرآن و پروردگار متعال در مورد قیامت است چرا که در شرایط کرونا همه به فکر خود هستند و کمتر نشانه‌هایی از مهر و محبت و صمیمیت و رفاقت را به عینه می‌بینیم.

آقازاده با بیان اینکه در این شرایط سخت و روزگار ناسازگار باید به جای کدورت و خودرایی با احساس تکلیف و روحیه مهربانی، همفکری و مشورت کارها را به پیش ببریم، افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و ضرورت دارد به احترام خون این شهیدان خدمت بی‌منت و صداقت و اعتماد به مردم را در راس کارها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: توسعه شهر هم به صورت کمی و هم کیفی باید در دستور کار قرار گیرد که البته توسعه شهر تنها به معنای وسعت دادن به آن نیست بلکه به معنای آسایش و ایجاد امنیت و راحتی در بین مردم با انجام فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، خدماتی و … است.

عضو شورای شهر اردبیل اظهار کرد: پارلمان محلی و شورا تعلق به همه شهر و شهروندان دارد و تنها شورای شهرداری نیست و ضرورت دارد با همفکری همه دستگاه‌ها و نهادها سعی شود مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارتقا یافته و سهولت زندگی مردم با تدبیر درست و تلاشی مضاعف حاصل شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: ما وظیفه عمران و آبادانی شهر را به عنوان یک وظیفه مقدس اولی بر همه کارها و فعالیت‌ها می‌دانیم و سعی داریم تا با حسن نظر و نگاه مثبت حرکت‌های خود را به درستی انجام دهیم و از لحظه لحظه این ایام و روزگار که چون باد در گذر است، استفاده کنیم.
وی بیان کرد: به دور از تملق و چاپلوسی و مسایل حاشیه‌ای شایسته است وظایف خطیر خودمان را به درستی انجام داده و با ممانعت از حاشیه‌سازی‌ها سعی‌مان بر این است تا عملکرد رضایت‌بخشی را در پیشگاه مردم ارائه کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل در پایان گفت: به احترام بزرگان و تمکین به توصیه‌های آنها از طرح برخی از مسایل شورا و شهرداری پرهیز کرده و در صورت نیاز در آینده در مورد بسیاری از مسایل و اتفاقات اظهارنظری صریح و روشن خواهم کرد.

خبرنگار: شهرام جباری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up